نوشته شده توسط : hamedemad

همه چیز درباره بیت کوین گلد(Bitcoin Gold)

ارز دیجیتال btg یکی از اعضای خانواده بیت کوین است که برای رفع مشکلات موجود در شبکه بیت کوین به وجود آمد. همانطور که می دانید استخراج بیت کوین با هزینه های سرسام آوری انجام می شود و افراد معمولی دیگر قادر به این کار نیستند و تنها سرمایه داران بزرگ می توانند از عهده این هزینه ها بر بیایند. از این رو بیت کوین گلد با هدف کاهش هزینه ها و گرفتن قدرت از سرمایه داران به وجود آمد. دیگر با وجود btg نیاز به صرف هزینه های هنگفت نیست و ماینینگ این رمز ارز با استفاده از کامپیوترهای معمولی نیز میسر خواهد بود. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا با این رمز ارز و آینده پیش روی آن بیشتر آشنا شوید.

ارز دیجیتال بیت کوین گلد چیست؟

btg ارز دیجیتال بیت کوین گلد است که با هدف رفع محدودیت های بیت کوین در سال ۲۰۱۸ معرفی شد. اگر در زمینه شبکه ارزهای دیجیتال مبتنی بر بلاک چین مطالعه داشته باشید باید بدانید که این شبکه ها در صورت نیاز باید به روز رسانی شوند و تغییراتی در بلاک چین آن ها ایجاد شود که به این کار Fork گفته می شود. btg نسخه Hard Fork بیت کوین است که با چرخش شبکه بلاک چین و برای ایجاد حاکمیت های مستقل ساخته شده است. برای استخراج این رمز ارز نیازی به دستگاه های گران قیمت ASIC نیست و به راحتی می توان آن را با استفاده از کارت های گرافیکی(GPU) استخراج کرد.

نحوه عملکرد بیت کوین گلد

ارز دیجیتال btg از الگوریتم اثبات سهام Equihash برای ثبت تراکنش ها استفاده می کند. این الگوریتم خروجی یک بلاک را به حافظه قبلی پیوند می می دهد.

کلام آخر

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال پیشنهاد می کنیم از وب سایت حامد عمادی دیدن نمایید.

بیت کوین گلد



:: برچسب‌ها: بیت کوین گلد ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

از لایت کوین Ltc چه می دانید؟

ارز دیجیتال لایت کوین یکی از قدیمی ترین رمز ارزهاست که از سال ۲۰۱۱ فعالیت خود را به طور رسمی آغاز نمود. این کوین از بلاک چین های گوناگونی برای ثبت تراکنش ها استفاده می کند. این رمز ارز که با نام LTC در بازار ارزهای دیجیتال شناخته می شود، دارای سیستمی غیر متمرکز است. به این معنا که مانند ارزهای فیات نیست که بانک و یا یک موسسه خاص آن را اداره کند و یا قدرت پول به دست یک عده خاص باشد. بلکه شما به عنوان یک سرمایه دار لایت کوین خود مالک و مسئول دارایی خود خواهید بود و می توانید برخی پرداخت ها را با استفاده از آن انجام دهید.

ارز دیجیتال لایت کوین در بازار رمز ارزها تا کنون به عنوان یک دارایی دیجیتالی پایدار شناخته شده است و همچنان به رشد خود ادامه می دهد و تمام این مسائل در کنار هم باعث شده است که در میان سرمایه گذاران محبوبیت بالایی داشته باشد. اگر جزو کسانی هستید که دوست دارید در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشید و یکی از سرمایه داران لایت کوین باشید، در ادامه با ما همراه باشید تا با این رمز ارز، آینده پیش روی آن و نحوه خرید و معاملات آن بیشتر آشنا شوید.

تاریخچه رمز ارز لایت کوین

ارز دیجیتال لایت کوین برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ توسط آقای چارلی لی معرفی شد. او یکی از کارمندان شرکت گوگل بود که با هدف بهبود بیت کوین و برطرف کردن مشکلاتی که داشت، اقدام به طراحی این رمز ارز نمود. او با بررسی کدهای بیت کوین و انجام اصلاحاتی روی آن ها توانست برخی از مشکلات موجود از جمله سرعت تراکنش ها و هزینه های مربوط به کار استخراج را کمی بهبود ببخشد. او توانست سرعت انجام تراکنش ها را از ۱۰ دقیقه به یک چهارم این مقدار برساند. در طراحی شبکه لایت کوین بر خلاف بیت کوین تنها از یک بلاک چین استفاده نشده است، بلکه تراکنش ها در تعدادی بلاک چین ثبت می شوند که همین امر نیز باعث افزایش سرعت تراکنش ها شده است.

کلام آخر

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال پیشنهاد می کنیم از وب سایت حامد عمادی دیدن نمایید.

لایت کوین



:: برچسب‌ها: لایت کوین ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

اتریوم چیست؟

ارز دیجیتال اتریوم پس از بیت کوین به عنوان نسل دوم ارزهای دیجیتال شناخته می شود و در میان رمزارزها در جایگاه دوم از نظر محبوبیت و ارزش قرار گرفته است و آینده آن در میان رقبا بسیار امیدوارکننده است. اتریوم نوعی توکن است که از رمزپایه آن یعنی اتر(ETH) نشات گرفته است. این ارز بر پایه بلاک چین فعالیت می کند. سیستمی غیر متمرکز و منبع باز است که توسعه دهندگان می توانند روی آن کار کنند. به این معنا که هیچ فرد و یا سازمانی آن را هدایت نمی کند و تمام کار مدیریت حساب بر عهده سرمایه دار خواهد بود. این رمزارز از قراردادهای هوشمند، امور مالی غیر متمرکز و نرم افزارهای غیر متمرکز پشتیبانی می کند. برای آشنایی بیشتر با اتریوم با در ادامه با ما همراه باشید.

تاریخچه مختصری از اتریوم

بنیان ارز دیجیتال اتریوم در سال ۲۰۱۳ و توسط شخصی به نام ویتالیک بوترین بنا نهاده شد. او برنامه نویس، پژوهشگر ارزهای دیجیتال و مدیر مجله بیت کوین است. او در ابتدای امر اتریوم را به منظور ایجاد برنامه های کاربردی غیر متمرکز معرفی کرد. طبق نظر او بیت کوین باید یک زبان اسکریپت‌نویسی داشته باشد تا با استفاده از آن بتوان برنامه های کاربردی را توسعه داد. در سال ۲۰۱۴ اتریوم معرفی شد و عده ای از سرمایه داران برای پشتیبانی از آن به میدان آمدند. می توان گفت سرمایه داران و پژوهشگران بسیاری روی این پروژه کار کرده اند و بنیان گذاران بسیاری دارد. همچنان نیز افرادی زیادی برای توسعه آن در تلاشند.

ارز دیجیتال اتریوم Etc

ارز دیجیتال اتریوم همانطور که در قسمت های قبل راجع به آن صحبت شد اتر(Ether) است که در بازار با نام اختصاری ETH شناخته می شود. هم به عنوان دارایی و هم به عنوان پولی برای پرداخت هزینه ها و کارمزد شبکه به حساب می آید.

کلام آخر

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال پیشنهاد می کنیم از وب سایت حامد عمادی دیدن نمایید.

اتریوم



:: برچسب‌ها: اتریوم ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

خرید و فروش بیت کوین 

بیت کوین اولین ارز دیجیتال بود که در سال ۲۰۰۹ معرفی شد و پس از آن و با رشد قیمتی که در کوتاه مدت تجربه کرد، عامل ایجاد بسیاری دیگر از رمزارزها شد. سازنده ارز دیجیتال بیت کوین باعث شد انقلابی وسیع در اقتصاد و بازار های مالی ایجاد شود. در این مطلب با ما همراه باشید تا با این رمزارز محبوب، چگونگی پیدایش و نحوه خرید آن بیشتر آشنا شوید.

ارز بیت کوین چیست؟

ارز دیجیتال بیت کوین نوعی پول مجازی است که می توانید آن را با افرادی در سر تا سر دنیا معامله کنید، پرداخت های آنلاین انجام دهید و برخی خدمات را دریافت کنید. پیدایش بیت کوین دو دستاورد مهم با خود به همراه داشت. اول اینکه غیر متمرکز است. یعنی وابسته به هیچ شخص، نهادهای مالی و یا بانک نیست و هر شخص می تواند خودش مدیریت حسابش را در دست بگیرد. دومین دستاوردی که داشت این بود که دیگر نیاز به چاپ پول نیست و بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال به صورت مجازی معامله می شوند.

تاریخچه بیت کوین

برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ شخصی و یا بنیادی ناشناس به نام ساتوشی ناکاموتو در یک مقاله درباره رمزنگاری که آن را به بسیاری از اقتصاد دادنان در یک ایمیل ارسال کرد و در آن درباره نوعی پول اینترنتی صحبت کرد. در این مقاله او درباره ارز دیجیتال بیت کوین و کاکرد آن و وایت پیپر(ایراداتی که به یک ارز دیجیتال وارد می شود و برای رفع آن ها تلاش می شود) صحبت کرده بود. شبکه بیت کوین فعالیت خود را در سال ۲۰۰۹ آغاز نمود و تا سال ۲۰۱۰ ناکاماتو در پروژه حضور داشت و ایرادات آن را به همراه توسعه دهندگان دیگر شبکه برطرف می نمود و در همین سال یه یکباره ناپدید شد و همین مسئله باعث شد ابهامات بسیاری درباره او و آینده بیت کوین ایجاد شود.

با گذشت بیش از یک دهه از تاسیس ارز دیجیتال بیت کوین هنوز هویت بنیان گذار آن و وضعیت حال حاضر او مشخص نشده است. این مسئله نیز دلایل مختلفی دارد. اول اینکه اگر فقط یک شخص باشد جان او در خطر خواهد بود. به دلیل اینکه با به وجود آمدن بیت کوین بسیاری از غول های مالی قدرت خود را از دست دادند.  اما چیزی که خیلی در مورد این مسئله اهمیت دارد این است که پروژه ای با این عظمت فقط کار یک شخص نمی تواند باشد. ممکن است یک دولت و یا یک نهاد مالی و یا یک تیم برنامه نویسی پشت این ارز پر قدرت باشد.

کلام آخر

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش انواع ارز دیجیتال شما را به بازدید از سایت حامد عمادی دعوت می کنیم.

خرید بیت کوین



:: برچسب‌ها: خرید و فروش بیت کوین ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()