نوشته شده توسط : hamedemad

آشنایی با شبکه بیت تورنت(Bitttorrent)

عظیم ترین پروتکل برای اشتراک گذاری فایل های غیر متمرکز در دنیا که با نام بیت تورنت شهرت یافته است، ارز دیجیتال بیت تورنت را روانه بازار نموده است. این شبکه شرایطی برای کاربران فراهم نموده است که بتوانند چندین فایل را آن هم با سرعت بالا از اینترنت دانلود کنند. به دلیل اینکه برای هر فایل پاداش در نظر گرفته شده است، کاربران ترغیب می شوند در این شبکه مشارکت داشته باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا با رمز ارز این شبکه بیشتر آشنا شوید.

تاریخچه شبکه بیت تورنت

این پروتکل در سال ۲۰۰۱ توسط آقای برام کوهن ساخته شد. همانطور که در قسمت قبل به آن اشاره شد، این پروتکل امکان توزیع همتا به همتای فایل های غیر متمرکز با میزان حجم بالا را برای کابران به وجود می آورد. پس از معرفی ارز دیجیتال BTT، بنیاد ترون مقادیر زیادی از این رمز ارز را خریداری کرد و همین مسئله باعث شد سرمایه داران بسیاری برای خرید آن هجوم بیاورند. شاید علت موفقیت این رمز ارز هم به دست آوردن سود ۷ میلیون دلاری بود که در آن زمان نصیب شبکه شد. مقدار بیت تورنت ۹۹۰ میلیارد واحد است که همچون بیت کوین محدود است و شبکه اعلام کرده است که در سال ۲۰۲۸ عرضه آن بسته خواهد شد. حدود ۴۰ درصد از کل توکن ها در شبکه موجود است و به همین خاطر نیز کاربران می توانند بر روی نوسانات قیمت آن تاثیر داشته باشند.ارز دیجیتال BTT فقط یک توکن نیست که برای اشتراک گذاری به کار برده شود، بلکه شرایطی فراهم شده است تا توسعه دهندگان شبکه بتوانند اپ های منحصر به فرد خود را تولید کنند. حاکمیت شبکه به عهده تمامی اعضاست. در واقع این شبکه با استفاده از DPOS به تمام کاربران و سرمایه گذاران امکان رای دادن درباره تصمیمات شبکه و تغییراتی که قرار است به وجود آید را داده است. شبکه بیت تورنت پلی است بین مخاطبان و تولیدکنندگان محتوای شبکه و بر همین اصل نیز پایه گذاری شده است.

ارز دیجیتال بیت تورنت

ارز دیجیتال BTT که توسط شبکه بیت تورنت ارائه شده است، توکنی است که بر روی RC-10 فعالیت می کند. شبکه این رمز ارز بر اساس الگوریتم اثبات سهام فعالیت می کند. برای داشتن این رمز ارز فقط کافیست یک فایل ساده همچون فیلم و یا آهنگ مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید و در مقابل BTT دریافت کنید. در صورتی که می خواهید مقادیری بسیاری از این رمز ارز را از آن خود کنید باید فایل های زیادی به اشتراک بگذارید.

نحوه خرید ارز بیت تورنت

برای اینکه بتوانید ارز بیت تورنت را معامله کنید باید چهار مرحله زیر طی کنید:

  • در صرافی تاپ کنز ثبت نام کنید.
  • احراز هویت خود را تکمیل کنید و منتظر تایید کارشناسان باشد.
  • بعد از تایید احراز هویت خود اقدام به واریز ریالی کنید.
  • ارز بیت تورنت را خرید کنید.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.

ارز بیت تورنت



:: برچسب‌ها: خرید بیت تورنت ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

از بیت کوین اس وی چه می دانید؟

بیت کوین ساتوشی ویژن که ارز دیجیتال BSV نامیده می شود، یکی از انشعابات بیت کوین است که به دلایل جذابیت هایش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این شبکه به منظور افزایش سرعت تراکنش ها از بیت کوین کش جدا شد و مهم ترین هدف آن بازیابی دیدگاه ها و نظرات ساتوشی ناکاموتو خالق بزرگ بیت کوین است. یک انشعاب از یک رمز ارز زمانی به وجود می آید که سرمایه داران شبکه تصمیم بگیرند بلاک چین آن را به روز رسانی کنند و BSV نیز از طریق یک به روز رسانی سخت(Hard Fork) بیت کوین به وجود آمد. کدهای نسخه قدیمی منسوخ شده و جای خود را به کدهای جدید با ویژگی های جدید داده اند. در ادامه با ما همراه باشید تا با بیت کوین اس وی بیشتر آشنا شوید.

تاریخچه بیت کوین ساتوشی ویژن

موسس اصلی ارز دیجیتال BSV کریگ استیون رایت است. در سال ۲۰۱۷ و تحت یک هارد فورک بیت کوین به به بیت کوین کش تبدیل شد. اما مجددا در سال ۲۰۱۸ توسعه دهندگان شبکه بیت کوین با اختلافاتی روبرو شدند که نتیجه آن هارد فورک دوم بود که بیت کوین کش را به دو شاخه اصلی بیت کوین SV و بیت کوین ABC تقسیم بندی کرد. این مسئله باعث سقوط شدید قیمت بیت کوین شد. در همان ابتدای شکل گیری بیت کوین اس وی، استیون رایت درگیری مجازی با چانگ پنگ ژائو پیدا کرد که همین مسئله باعث شد این رمز ارز از لیست بزرگ ترین صرافی جهان یعنی بایننس خط بخورد. این اتفاق باعث سقوط شدید قیمت BSV شد. مجددا رایت چند ماه بعد خود را ساتوشی معرفی کرد که نتوانست ادعای خود را به اثبات برساند و باز هم اعتبار خود را در بازار ارزهای دیجیتال به میزان قابل توجهی از دست داد.

قیمت بیت کوین اس وی

از ابتدای پیدایش ارز دیجیتال BSV حواشی بسیاری پیرامون استیون رایت می چرخد و تمام این مسائل باعث نوسانات شدید قیمت این رمز ارز شده است. به همین خاطر آقای رایت و تیم سازنده BSV تصمیم گرفته اند همکاری ها و مشارکت های جدیدی با سرمایه داران و شرکت های بزرگ راه بیندازند تا بتوانند این شبکه را توسعه دهند. قیمت ارز دیجیتال BSV در بالاترین حد خود به ۴۰۰ دلار رسید. اما در اثر نوسانات شدید به ۲۰۰ دلار رسید و هم اکنون نیز در بازار ارزهای دیجیتال به قیمت ۱۸۳ دلار معامله می شود.

آینده بیت کوین SV

سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال همیشه دوست دارند بدانند چه آینده ای در انتظار رمز ارزی است که روی آن سرمایه گذاری کرده اند و ارز دیجیتال BSV نیز از این قاعده مستثنی نیست. حتی زمانی که بسیاری از رمز ارزها با سقوط ارزش روبرو بودند، این رمز ارز توانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد. از آنجا که نام ساتوشی اعتبار بالایی دارد و پشت این پروژه است و در ابتدای پیداش تاکنون نیز با رشد قیمت بالایی مواجه بوده است می توان گفت آینده درخشانی در انتظار آن است.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.

خرید بیت کوین اس وی



:: برچسب‌ها: خرید ارز دیجیتال بیت کوین اس وی ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

آشنایی با ارز دیجیتال دش (Dash)

یکی از مشکلاتی که بیت کوین همواره با آن دست و پنجه نرم می کند مشکل پیگیری کد دارایی های بیت کوین است. یکی از قدرتمندترین رمز ارزها که برای حل این مشکل به وجود آمد، ارز دیجیتال دش بود. بیت کوین در ابتدای پیدایش خود شاید رشد آنچنانی نداشت. اما ناگهان رشد قیمتی سرسام آور پیدا کرد، شرکت های بسیاری تمایل پیدا کردند ارز دیجیتال خود را تولید کنند. اما بیت کوین چند مشکل اساسی داشت. یکی از آن ها این بود که این رمز ارز ناشناس نیست. به این معنی که مقدار دارایی های بیت کوین به راحتی قابل ردیابی است.دش ارز دیجیتالی است که حریم خصوصی بسیار بالایی دارد و در کنار آن، ویژگی هایی دارد که آن را از رمز ارزهای جدید دیگر یک سر و گردن بالاتر نگه داشته است. این رمز ارز بر پایه بلاک چین فعالیت می کند. در ادامه با ما همراه باشید تا با این ارز دیجیتال منحصر به فرد بیشتر آشنا شوید.

ارز دیجیتال Dash و تفاوت آن با بیت کوین

تولیدکنندگان ارز دیجیتال Dash معتقدند این رمز ارز کاملا غیر متمرکز است و تمایل دارند در آینده بتواند همچون ارزهای فیات برای خرید و فروش و معاملات قابل استفاده باشد. این رمز ارز با توجه به کدهای قبلی بیت کوین البته با ویژگی های بهتر از جمله امنیت بسیار بالا و کارمزد بسیار پایین طراحی و تولید شده است. همچنین از نظر استخراج تفاوت های کمی با یکدیگر دارند. ویژگی خاصی که آن را منحصر به فرد کرده، این است که امکان انجام تراکنش به صورت ناشناس در آن فراهم شده است.

تاریخچه دش

آقای ایوان دوفیلد در سال ۲۰۱۴ به همراه تیمش پروژه تولید ارز دیجیتال Dash را شروع کردند. این رمز ارز در عرض دو سال سه بار تغییر نام پیدا کرد. نام های قبلی آن Xcoin و Darkcoin بودند و در نهایت نام دش را برای آن انتخاب کردند. برای ساخت دش ایوان دوفیلد از کدهای بیت کوبن استفاده کرد و با کمک تیم حرفه ای خود در تلاش بود تا ایراد بزرگ بیت کوین را که نداشتن حریم خصوصی ایمن و کارمزد بالا بود را رفع کند و در نهایت موقع شد با توسعه کدهای بیت کوین ارز دیجیتال Dash را راه اندازی کند.

نحوه استخراج دش

شبکه ارز دیجیتال Dash برای استخراج آن از الگوریتم اثبات کار استفاده می کند. این کار با استفاده از پردازنده ها، دستگاه های ASIC و کارت های گرافیکی انجام می شود. پاداش استخراج تنها متعلق به ماینرها نیست. بلکه افرادی به نام مستر نود نیز می توانند از طرف شبکه پاداش دریافت کنند. برای اینکه بتوانید در شبکه به عنوان مستر نود فعالیت داشته باشید ذخیره دش کیف پول شما حداقل باید ۱۰۰۰ واحد باشد. در حالت کلی این مستر نودها عهده دار دو وظیفه اصلی هستند:

  • ارسال فوری (InstandSend): دریافت کارمزد بیشتر برای انجام تراکنش ها در کمتر از دو ثانیه
  • ارسال خصوصی (PrivateSend): انجام تراکنش ها به صورت خصوصی و بدون امکان پیگیری

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.

ارز دیجیتال دش



:: برچسب‌ها: خرید ارز دیجیتال دش ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

آشنایی با ارز دیجیتال چیلیز(CHZ)

ارز دیجیتال چیلیز نوعی ارز هواداری است که توکن آن CHZ است. این شبکه یکی از بزرگ ترین بلاک چین هایی است که در زمینه ورزش و سرمایه گذاری های مربوط به پلتفرم های بازی فعالیت می کند. این رمز ارز در بستر اتریوم فعالیت می کند و در حقیقت به عنوان توکن اصلی پلتفرم بازی Socios.com انتخاب شده است. در واقع این توکن فاصله بین هواداران ورزش ها را برداشته و آن ها را از سراسر جهان به یکدیگر نزدیک می کند. این پلتفرم به هواداران اجازه می دهد در رای گیری های بازی و ورزش مورد علاقه خود و یا باشگاه هایی که به آن ها علاقه مندند دخالت داشته باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا با این رمز ارز بیشتر آشنا شوید.

توکن چیلیز چیست؟

ارز دیجیتال CHZ توکن چیلیز است. این رمز ارز با استانداردهای ERC-20 و BEP-2 سازگار است. این رمز ارز به عنوان یک ارز پایه در بلاک چین چیلیز فعالیت می کند. در عرضه اولیه این توکن میزان ۳۴/۵ درصد آن توزیع شده است و میزان ۲۰ درصد از آن در شبکه برای کاربران آینده ذخیره شده است. ۵ درصد از کل واحدهای چیلیز برای پاداش در نظر گرفته شده است و بقیه آن نیز نقش مشوق برای کاربران و سرمایه گذاران را بازی می کند.

بنیان گذاران اصلی چیلیز چه کسانی بودند؟

یکی از معروف ترین بنیان گذاران ارز دیجیتال CHZ، الکساندر دریفوس است که مدیریت Socios.com را نیز به عهده دارد. از دیگر بنیان گذاران این رمز ارز می توان به اما دیسکین مدیریت اجرایی و مکس رابینوویچ مدیریت استراتژیک چیلیز اشاره کرد.

نحوه عملکرد چیلیز چگونه است؟

ارز دیجیتال CHZ توکنی است که می توانید آن را برای حمایت از تیم مورد علاقه خود خرج کنید و در تصمیم گیری های مهم آن شرکت داشته باشید. این توکن به کاربر حق رای می دهد. البته این را هم باید بدانید موضوعاتی که مورد رای گیری قرار می گیرند توسط همان باشگاه مشخص می شوند. معمولا مواردی از قبیل بهترین بازیکن، انتخاب باشگاه برای بازی های دوستانه و... مورد رای گیری قرار می گیرند تا هواداران هم بتوانند در این تصمیم گیری ها مشارکت داشته باشند. هر چقدر طرفداران بتوانند رای بیشتری بیاورند رتبه آن ها در شبکه بالاتر خواهد رفت و از مزایای بیشتری برخوردار خواهند شد.شبکه چیلیز شرایطی فراهم آورده است تا تیم ها ارز دیجیتال CHZ را به هواداران خود بفروشند. هر دفعه یک تیم ورزشی به شبکه چیلیز ملحق می شود، مقداری از توکن های ذخیره شده آزاد می شوند تا با ارز CHZ معامله شوند.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.

ارز دیجیتال چیلیز



:: برچسب‌ها: خرید ارز دیجیتال چیلیز ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

هر آنچه که باید درباره XEM بدانید

شبکه NEM (New Economy Movment) ارائه دهنده ارز دیجیتال xem است. نم بلاک چینی است که بر خلاف بسیاری از رمز ارزهای جدید که با توسعه شبکه بیت کوین به وجود آمده اند، از کدهای اختصاصی که فقط مرتبط با این شبکه است طراحی و تولید شده است. نم با اهداف گسترده ای پا به بازار ارزهای دیجیتال گذاشته است. این شرکت در نظر دارد تا به یک وسیله رایج برای انجام معاملات در سراسر جهان تبدیل شود و بتواند همچون اتریوم و بیت کوین میزبانی مناسب برای دیگر بلاک چین ها باشد.

XEM برای انجام تراکنش ها از چه الگوریتمی تبعیت می کند؟

یکی از تفاوت های اساسی ارز دیجیتال XEM نسبت به رمز ارزهای جدید استفاده از الگوریتم اثبات اهمیت است. این الگوریتم نوعی سیستم اجماع(POI) است که از نظر کارکرد شباهت زیادی به الگوریتم اثبات سهام دارد. با این تفاوت که نسبت به آن بسیار موثرتر عمل می کند. برای استخراج این رمز ارز نیازی به دستگاه های گران قیمت نیست. برای بدست آوردن واحدهای XEM  فقط کافیست مقداری از آن را خریداری کرده و در کیف پول خود ذخیره کنید. در این صورت نه تنها در شبکه سرمایه گذاری کرده اید بلکه به تایید تراکنش ها کمک می کنید و از شبکه پاداش خود را به صورت توکن های XEM  دریافت خواهید کرد. هاروست نامی است که به فرآیندهای تایید تراکنش در شبکه نم اختصاص داده شده است.

به کسانی که این کار را در شبکه انجام می دهند هاروستر گفته می شود. همچون ماینر در بیت کوین که کار استخراج توکن را انجام می دهد. با استفاده از این الگوریتم وضعیت شبکه ارز دیجیتال XEM به طور کامل شفاف سازی شده است. سرعت انجام تراکنش ها بسیار سریع است. هر تراکنش تنها در مدت ۲۰ ثانیه برای تایید نیاز به زمان دارد و توسعه دهندگان آن ادعا کرده اند که این شبکه قادر است در عرض یک ثانیه بیش از ۳۰۰۰ تراکنش را تایید و ثبت کند. انرژی زیادی از دست نمی رود و کارمزدهای دریافتی شبکه ناچیز است و تمام این ویژگی ها باعث برتری XEM شده است.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.

ارز دیجیتال XEM



:: برچسب‌ها: خرید و فروش ارز دیجیتال XEM ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

معرفی ارز دیجیتال سوشی(SushiSwap)

ارز دیجیتال سوشی ، یکی از توکن هایی است که عمر زیادی از آن در بازار رمرز ارزها نمی گذرد و در اواخر سال ۲۰۲۰ عرضه شده است. توسعه دهنده سوشی Chef Nomi(سرآشپز نومی) است. این رمز ارز توکن فورک شده UniSwap است(آپدیت یک شبکه و ایجاد توکن جدید) و برای اینکه نواقص شیکه یونی سواپ را برطرف کند به وجود آمد و ممکن است در آینده بتواند به طور کامل جای این رمز ارز را بگیرد.سوشی سواپ در واقع استخری است که توسط سرآشپز نومی به وجود آمد و کاربران می توانند با قرار دادن نقدینگی خود در آن پاداش دریافت کنند.  به منظور اینکه کابران تمایل بیشتری به سرمایه گذاری در آن از خود نشان دهند طرح های تشویقی در نظر گرفته شده است و برای افزایش اشتیاق کابران حتی اگر کل نقدینگی خود را از شبکه خارج کنند باز هم به آن ها پاداش تعلق خواهد گرفت. در ادامه با ما همراه باشید تا با این رمز ارز و هر آنچه که باید درباره آن بدانید بیشتر آشنا شوید.

تفاوت های UniSwap و SushiSwap

در شبکه ارز دیجیتال سوشی کاربران به ازای میزان تراکنش هایی که در شبکه انجام می دهند پاداش دریافت خواهند کرد. در شبکه یونی سواپ هر چقدر کاربران به میزان نقدینگی خود دست نزنند پاداش بیشتری دریافت خواهند کرد. در صورتی که کابر تصمیم بگیرد تمامی دارایی خود را از شبکه خارج کند، دیگر پاداشی به او تعلق نخواهد گرفت که در سوشی این موضوع را مشاهده نخواهید کرد و حتی اگر تمامی مبالغ خود را خارج کنید باز هم می توانید پاداش دریافت کنید.

قیمت رمز ارز سوشی از ابتدای عرضه

ارز دیجیتال سوشی در ابتدای تولد خود با قیمت ۱/۶۱ دلار معامله می شد. تنها در مدت زمان کوتاهی این رمز ارز توانست به رشد قیمت مناسبی دست پیدا کند و حدود ۷/۵ دلار به فروش رسید که برای یک ارز نوپا رشد قیمت مناسبی محسوب می شود. Chef Nomi به یک باره تمامی توکن های سوشی را به فروش رساند و همین مسأله باعث افت قیمت شدید سوشی شد و قیمت آن به ۲/۷۷ دلار رسید. تاکنون و پس از این اتفاق هنوز سوشی نتواسته است به قیمتی بالاتر از ۲ دلار دست پیدا کند. این رمز ارز در همین مدت کوتاه پیدایش خود با نوسانات شدید قیمت روبرو شد و حتی قیمت آن به زیر یک دلار هم رسید که برای یک رمز ارز نوپا افت قیمت شدیدی محسوب می شود. هرچه میزان معاملات سوشی در شبکه بیشتر باشد، قیمت آن افزایش خواهد داشت.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.

ارز دیجیتال سوشی



:: برچسب‌ها: خرید ارز دیجیتال سوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

هر آنچه که باید درباره فلو بدانید

ارز دیجیتال فلو (flow) توکنی است که بر روی شبکه مبتنی بر بلاک چین فعالیت می کند. این رمز ارز به منظور اهدافی چون کلکسیون داری و بازی های مبتنی بر بلاک چین به وجود آمد. در سال ۲۰۱۷ بازی Cryptokitties باعث کاهش سرعت شبکه اتریوم شده بود و از این رو شرکت Dapper Labs تصمیم گرفت برای این مشکل راه حلی پیدا کند و به همین خاطر با راه اندازی شبکه فلو توانست این مشکل را حل کند. پس از ساخت این بلاک چین، بسیاری از پروژه های کلکسیونی NFS و بازی هایی با مقیاس بزرگ توانستند به فعالیت خود ادامه دهند. بدون اینکه برای شبکه مزاحمتی ایجاد کنند و باعث کندی سرعت آن شوند.

بلاک چین فلو تراکنش هایی با سرعت بالا و کارمزد پایین انجام می دهد.Dapper Labs برای تمامی پروژهای خود از شبکه فلو استفاده می کند. البته این شبکه راه را برای توسعه دهندگان دیگر نیز باز گذاشته است. این شرکت قصد دارد در آینده این بلاک چین را گسترش داده و به بستری برای توکن های NFT تبدیل کند. این رمز ارزها به عنوان توکن های غیر قابل معاوضه شناخته می شوند. به این معنا که قابل تکثیر شدن نیستند و نمی توانید یک واحد از فلو را با همتای آن معاوضه کنید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با ارز دیجیتال فلو و نحوه عملکرد آن بیشتر آشنا شوید.

شبکه فلو چگونه کار می کند؟

ارز دیجیتال فلو در این شبکه با توجه به الگوریتم اثبات سهام فعالیت می کند. شبکه برای افزایش سرعت تراکنش ها از چهار نود استفاده می کند که در انجام تمام تراکنش ها مشارکت دارند:

  • نود اجرایی: با استفاده از این نود، مقیاس پذیری و افزایش سرعت تراکنش ها امکان پذیر می شود.
  • نود اجماع: باعث غیر متمرکز شدن شبکه می شود.
  • نود تاییدگر: صحت انجام تراکنش ها را تضمین می کند.
  • نود گردآورنده: باعث بهبود کارایی تراکنش ها می شود.

تقسیم پذیری وظایف در این بلاک چین باعث بهبود انجام تراکنش ها شده است و باعث برتری این شبکه نسبت به بلاک چین های دیگر شده است. در شبکه های دیگر تنها نیازهای ذخیره سازی محاسبات بین نودها تقسیم می شود(Sharding). اما در فلو تراکنش ها را کوچک تر کرده و به نودهای محاسباتی واگذار می کند و به توسعه دهندگان اجازه مشارکت می دهد.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.

ارز دیجیتال فلو



:: برچسب‌ها: خرید و فروش ارز دیجیتال فلو ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

آشنایی با صرافی OKex و توکن Okb

ارز دیجیتال  Okb، توکن رسمی یکی از معتبرترین صرافی های چینی به نام OKex (OKBlockchain) است. این رمز ارز تا سال ۲۰۲۰ بر روی بستری از اتریوم فعالیت داشت. اما قرار است بر بستر OKex منتقل شود. این صرافی در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد. شبکه این رمز ارز مبتنی بر بلاک چین است و در میان صرافی ها رتبه دوم را از لحاظ حجم معاملات به خود اختصاص داده است. این صرافی از صدها رمز ارز پشتیبانی می کند و شرایطی فراهم نموده است تا کاربران بتوانند از سراسر جهان به معامله ارزهای دیجیتال بپردازند.

صرافی OKex خدمات گوناگونی همچون قراردادهای آتی هوشمند، معاملات لحظه ای، انواع کیف پول، استخر استخراج و معاملات مارجین را در اختیار کاربران خود قرار داده است. علاوه بر تمام مزایایی که این صرافی به کاربران اعطا می کند، تراکنش ها با کارمزد بسیار پایین انجام می شوند و نوعی سیستم تخفیفی هم برای تراکنش ها در نظر گرفته شده است که با توجه به معاملات در انتهای هر ماه محاسبه می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با رمز ارز این صرافی و آینده آن بیشتر آشنا شوید.

معرفی ارز دیجیتال Okb

ارز دیجیتال Okb همانطور که در قسمت قبل به آن اشاره شد، توکن شرکت OKex است و شبکه ای است که مبتنی بر بلاک چین فعالیت می کند. ویژگی این رمز ارز این است که کاربران می توانند برای توسعه آن نظر بدهند و همچنین بتوانند در مدیریت شبکه سهیم باشند. با استفاده از توکن Okb نه تنها می توانید از تخفیفات درون شبکه ای بهره مند شوید، بلکه از امکانات مختلف آن نیز می توانید بهره مند شوید. امکاناتی همچون مسافرت، تامین امنیت سایبری، کیف پول، مدیریت ثروت، برنامه های سرگرم کننده و بسیاری خدمات دیگر که با داشتن این رمز ارز می توانید از آن ها بهره مند شوید. شاید مهم ترین هدف از تولید این رمز ارز استفاده از آن برای پرداخت های مالی در آینده باشد.

نحوه خرید ارز okb

برای اینکه بتوانید ارز okb را در ایران معامله کنید باید چهار مرحله زیر طی کنید:

  • در صرافی تاپ کنز ثبت نام کنید.
  • احراز هویت خود را تکمیل کنید و منتظر تایید کارشناسان باشد.
  • بعد از تایید احراز هویت خود اقدام به واریز ریالی کنید.
  • ارز OKB را خرید کنید.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.

خرید OKB



:: برچسب‌ها: خرید توکن Okb ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

معرفی توکن کرو دائو توکن و شبکه آن

ارز دیجیتال CRV توکنی است که توسط صرافی کرو فایننس (Curve Finance) ارائه شده است. این صرافی در بستر اتریوم فعالیت می کند. از رمز ارز این شبکه به صورت اختصاصی برای مدیریت نقدینگی در پلتفرم فایننس و برای مبادلات غیر متمرکز استفاده می شود. این رمز ارز برای تبدیل کردن بیت کوین و استیبل کوین ها به وجود آمده است. از همین حیث به این نوع پروتکل ها DEX (صرافی غیر متمرکز) گفته می شود. این صرافی یکی از محبوب ترین ها در بازار ارزهای دیجیتال است که معاملات بسیاری در آن انجام می شود. در ادامه مطلب با این رمز ارز و آینده پیش روی آن بیشتر آشنا خواهید شد. پس با ما همراه باشید.

رتبه کرو دائو توکن در جدول ارزهای دیجیتال

اولین بار و در سال ۲۰۲۰ ارز دیجیتال CRV معرفی شد. از آنجا که اهداف به وجود آمدن این رمز ارز با معاملات دیفای هم سو بود، به همین خاطر در مدت زمان کمی توانست به رشد قابل توجهی دست پیدا کند. در همان سال تیم سازنده، توانست یک سازمان غیر متمرکز خود مختار تاسیس کند که این رمز ارز در واقع نشان همین سازمان است. این سازمان با هدف ارتباط چند قرارداد هوشمند در بستر اتریوم تاسیس شد، برای اینکه بتوانند میزان نقدینگی CRV را بیش از پیش گسترش دهند. در حال حاضر ارز دیجیتال CRV در رتبه ۷۹ از جدول رده بندی رمز ارزها قرار گرفته است. بیشترین معاملات این توکن در صرافی بایننس انجام می شود.

نحوه خرید ارز CRV

برای اینکه بتوانید ارز CRV را معامله کنید باید چهار مرحله زیر طی کنید:

  • در صرافی تاپ کنز ثبت نام کنید.
  • احراز هویت خود را تکمیل کنید و منتظر تایید کارشناسان باشد.
  • بعد از تایید احراز هویت خود اقدام به واریز ریالی کنید.
  • ارز CRV را خرید کنید.

نحوه عملکرد Cruve DAO

هنگامی که ارز دیجیتال CRV معرفی شد، هیچ گونه عرضه اولیه ای برای اون صورت نگرفت. سیستم این شبکه به گونه ای است که به هر میزان که در آن سرمایه گذاری کرده باشید به شما پاداش تعلق خواهد گرفت. هرچه مدت زمان بیشتری از سرمایه گذاری شما گذشته باشد پاداش بیشتری نصیبتان خواهد شد. پاداش ها را به صورت واحدهای CRV دریافت خواهید کرد. در صورتی که شخصی تمایل نداشته باشد در شبکه فعالیت داشته باشد و فقط قصد خرید این رمز ارز را داشته باشد می تواند با استفاده از DEX های گوناگونی که در بازار ارزهای دیجیتال قرار دارند، اقدام به خرید ارز دیجیتال Cruve DAO نماید.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.

خرید کرو دائو



:: برچسب‌ها: توکن کرو دائو ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

آشنایی با شبکه آنتولوژی

آنتولوژی ارز شبکه ای مبتنی بر بلاک چین است که به منظور تطبیق سایر بلاک چین های دیگر اعم از خصوصی و عمومی به وجود آمده است و ارز دیجیتال ONT رمز ارز این پلتفرم است. این بلاک چین شرایطی فراهم نموده است تا تمام شرکت ها بتوانند داده های خود را هم به صورت عمومی و هم به صورت خصوصی ذخیره سازی کنند.. از نظر توسعه دهندگان این بلاک چین، آنتولوژی می تواند انقلابی عظیم در صنعت ارزهای دیجیتال به وجود آورد.

این بلاک چین از یک معماری خاص و منحصر به فرد تشکیل شده است و به گونه ای طراحی شده است تا تمامی افراد علاقه مند به سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال در آینده ای نه چندان دور به این شبکه بپیوندند. این شبکه از الگوریتم VBFT(تحمل خطای قابل تایید) در ثبت تراکنش ها استفاده می کند. در ادامه با ما همراه باشید تا با ارز دیجیتال آنتولوژی و هر آنچه که مربوط به این رمز ارز است بیشتر آشنا شوید.

تفاوت آنتولوژی و شبکه اتریوم

همانطور که در قسمت قبل به آن اشاره شد، شبکه ارز دیجیتال ONT (شبکه تراست) داده ها را هم به صورت عمومی و هم خصوصی ذخیره می کند. در بلاک چین هایی مانند اتریوم که عمومی هستند، شبکه آن ها منبع باز است و داده ها برای اینکه برای تمامی افراد قابل مشاهده باشد برای دفتر توزیع کل ارسال می شود. اما برخی کسب و کارها هستند که امنیت داده ها و خصوصی بودن آن ها بسیار مهم است و در مقابل تمایل دارند از شبکه بلاک چین هم استفاده کنند.

اینجا بود که آنتولوژی به کمک این شرکت ها آمد تا هم بتوانند از فناروی بلاک چین استفاده کنند و هم اطلاعات آن ها به صورت خصوصی نگهداری شود و در دسترس تمامی کاربران قرار نگیرد. شبکه آنتولوژی از چند نوع بلاک چین و سیستم های مختلف تشکیل شده است تا بتواند در تمامی کسب و کارها مورد استفاده قرار بگیرد. این شبکه از یک طراحی انعطاف پذیر برخوردار است که متناسب با نیاز شرکت های مختلف قابل استفاده است و همچین بر روی تمامی شبکه ها قابل استفاده و اجرا است.

ارز دیجیتال آنتولوژی چیست؟

پلتفرم آنتولوژی با استفاده از دو ارز دیجیتال ONT و ONG کار می کند که کاربرد هریک از این توکن ها با یکدیگر متفاوت است. توکن ONT به منظور دریافت حق رای در شبکه از طریق سرمایه گذاری و برای انجام تصمیم گیری های مهم شبکه مورد استفاده قرار می گیرد. کسانی که در شبکه سرمایه گذاری کرده اند توکن ONG را به عنوان پاداش دریافت می کنند. از این رمز ارز درون شبکه آنتولوژی و به منظور ذخیره سازی های موجود در شبکه و انجام قراردادهای هوشمند استفاده می شود. این توکن به صورت دوره ای در شبکه منتشر می شود. این رمز ارز حدود ۲۲ سال انتشار می یابد و بین کسانی که سرمایه گذار ONT هستند تقسیم می شود.

برای ارز دیجیتال ONT هیچگونه عرضه اولیه ای صورت نگرفته است. اما در سال ۲۰۱۹ بر روی شبکه NEO یک ایدرآپ(اهدای رایگاه توکن به سرمایه گذاران) صورت گرفت. در واقع برای استفاده از کمک های مالی از طرف سرمایه داران این امر اتفاق افتاد و شبکه آنتولوژی توانست از قدرت مالی سرمایه داران NEO کمک بگیرد.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.

شبکه آنتولوژی



:: برچسب‌ها: خرید آنتولوژی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

از ارز دیجیتال فلامینگو چه می دانید؟

خرید ارز دیجیتال فلامینگو رمز ارزی است که بر روی بلاک چین NEO فعالیت می کند و هنوز بلاک چین اختصاصی برای آن در نظر گرفته نشده است. این رمز ارز بر اساس استاندارد NEP5 طراحی شده است. آقای دا هونگفی بنیان گذار این ارز دیجیتال است. او یک مبتکر چینی است که این ارز دیجیتال را به عنوان یکی از رقبای اصلی اتریوم تاسیس کرده است و همچنین موسس یک شبکه خدمت رسانی به بلاک چین در OnChain است. هونگفی NEO را شبکه ای مستقل از دیگر بلاک چین ها معرفی کرده است که توانسته است چندین ابزار مالی همچون Perp، DAO و Trade را که به صورت غیر متمرکز طراحی شده اند با یکدیگر ترکیب کند. در ادامه با ما همراه باشید تا با رمز ارز این شبکه و آینده پیش روی آن بیشتر آشنا شوید.

ارز دیجیتال فلامینگو چیست؟

ارز دیجیتال Flm بر اساس دو پروتکل PolyNetwork و NEO Blockchain فعالیت می کند. این رمز ارز به گونه ای طراحی شده است که کاربران می توانند در شبکه آن همکاری داشته باشند. فلامینگو در حال حاضر در رتبه ۳۸۵ از جدول ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. بالاترین قیمتی که این رمز ارز تجربه کرده است فرودین امسال و به میزان ۱/۲۴ دلار بوده است. مقدار واحدهای فلامینگو محدود است و در نهایت به میزان ۱۵۰ میلیون واحد عرضه خواهد شد.

نحوه معامله ارز فلامینگو در ایران

برای اینکه بتوانید ارز فلامینگو را معامله کنید باید چهار مرحله طی کنید:

  • در صرافی تاپ کنز ثبت نام کنید.
  • احراز هویت خود را تکمیل کنید و منتظر تایید کارشناسان باشد.
  • بعد از تایید احراز هویت خود اقدام به واریز ریالی کنید.
  • ارز فلامینگو را خرید کنید.

چه آینده ای در انتظار فلامینگو است؟

مهم ترین برتری ارز دیجیتال Flm نسبت به دیگر رمز ارزها این است که توانسته است چندین ابزار مالی غیر متمرکز را با یکدیگر ترکیب کند. در حال حاضر کارمزد بالای شبکه هایی همون بیت کوین و اتریوم باعث شده است تا کاربران به دنبال پلتفرم جدیدی همچون فلامینگو باشند و در آینده ای نه چندان دور شاهد افزایش تعداد سرمایه گذاران Flm خواهیم بود.این پلتفرم شرایطی فراهم نموده است تا بلاک چین ها و پلتفرم های مختلف بتوانند با یکدیگر همکاری کنند. با تمام این تفاسیر می توان گفت فلامینگو در شرایط خوبی قرار گرفته است تا بتواند پیشرفت خوبی نسبت به گذشته داشته باشد و بتواند NEO را به عنوان شبکه بومی از آن خود کند.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.

ارز فلامینگو



:: برچسب‌ها: خرید و فروش ارز فلامینگو ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

معرفی ارز دیجیتال تتر

در صرافی تاپ کنز به راحتی و به صورت انلاین میتوانید تتر خرید و فروش کنید، در ادلمه توضیحی در مورد خرید تتر و بازارهای آن برای شما قرار دادیم؛ پیشنهاد میکنم حتما موارد زیر را مطالعه کنید

تتر چیست؟

تتر یا Tether، یک ارز رمزپایه، مبتنی بر بلاکچین است که رمز ارزهای در گردش آن با معادل ارزهای فیات سنتی مانند  دلار ،  یورو  یا ین ژاپن پشتیبانی می شود که در یک حساب بانکی مشخص نگهداری می شوند. توکن های Tether ، نشانه های بومی شبکه Tether ، با نماد USDT تجارت می کنند.

خرید تتر

تتر متعلق به نژاد جدیدی از ارزهای رمزپایه به نام Stablecoins است که هدف آن حفظ ثبات ارزیابی ارزهای رمزنگاری شده است ، برخلاف نوسانات گسترده ای که در قیمت سایر ارزهای رمزپایه مشهور مانند: بیت کوین و اتریوم مشاهده می شود . این اجازه را می دهد تا به جای استفاده به عنوان وسیله ای برای سرمایه گذاری های سوداگرانه ، به عنوان وسیله مبادله و حالت ذخیره ارزش، مورد استفاده قرار گیرد.

تتر در بازارهای جهانی

تتر به طور خاص در رده سکه های ثابت وثیقه ای فیات قرار دارد ، یعنی یک ارز فیات مانند دلار آمریکا ، یورو یا ین ، از هر رمزنگاری در گردش پشتیبانی می کند. سایر مقولات پایدار کوین، شامل پولهای پایدار وثیقه دار رمزنگاری شده است که از ذخایر ارز رمزنگاری شده به عنوان وثیقه استفاده می کنند و یا پول های ثابت بدون وثیقه که هیچ وثیقه ای ندارند اما به روشی مشابه بانک ذخیره کار می کنند تا بسته به نیاز عرضه توکن های خود را حفظ کنند.

 

در مورد وضعیت اقتصادی تتر به طور خاص، برای ایجاد پل لازم بین ارزهای فیات و ارزهای رمزپایه و ارائه ثبات ، شفافیت و حداقل هزینه های معاملات به کاربران طراحی شده است. این دلار در برابر دلار آمریکا متصل است و از نظر ارزش نسبت 1 به 1 را با دلار حفظ می کند. با این حال ، هیچ تضمینی از طرف Tether Ltd. برای هرگونه حق بازخرید یا مبادله Tethers با پول واقعی ارائه نشده است ، یعنی Tethers با دلار آمریکا قابل تعویض نیست.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.

خرید تتر



:: برچسب‌ها: خرید و فروش ارز دیجیتال تتر ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

آشنایی با ارز دیجیتال آکیتا Akita Inu

ارز دیجیتال آکیتا اینو (Akita Inu) یک رمز ارز نوپا در بازار ارزهای دیجیتال است که عمر زیادی از تولد آن نگذشته است. نوعی ارز دیجیتال غیر متمرکز محسوب می شود که در دسته میم کوین ها قرار گرفته است. مین کوین دسته ای از رمز ارزها هستند که با هدف خاصی به وجود نیامده اند و به همین خاطر بیشتر نوعی شوخی تلقی می شوند. در واقع این مدل رمز ارزها تلاش می کنند با جلب توجه کاربران و ایجاد علاقه در آن ها به رشد برسند و در واقعیت نیز به موفقیت های چشم گیری دست پیدا کرده اند. ارز دیجیتال آکیتا از نظر ساختار شباهت بسیاری به شیبا اینو و دوج کوین دارد. در ادامه این مطلب با این رمز ارز و آینده پیش روی آن بیشتر آشنا خواهید شد. پس در ادامه با ما همراه باشید.

شرایط آکیتا در بازار ارزهای دیجیتال

سازندگان ارز دیجیتال آکیتا اینو در سایت رسمی خود اعلام کرده اند که میزان ۵۰ درصد از این رمز ارز در ویتالیک بوترین سوزانده شده است و باقی آن نیز از طریق توسعه دهنده گان آکیتا در شبکه قفل شده است. سازندگان در تلاشند تا هرچه بیشتر آکیتا را توسعه دهند. از نظر آن ها برای داشتن واحدهای این رمز ارز هیچ فردی بر دیگری ارجحیت و برتری ندارد و همه باید از یک شانس مساوی برای داشتن آکیتا بهره مند باشند.از به وجود آمدن Akita مدت زمان زیادی نگذشته است، اما تا همین امروز توانسته است به موفقیت های والایی دست پیدا کند. این رمز ارز در ابتدا فقط در صرافی Uniswap معامله می شد. اما با گذشت زمان به تعداد صرافی هایی که از آن پشتیبانی می کنند اضافه شده است. داشتن ایده های جدید مانند سوختن واحدهای آکیتا، اجازه دادن به افراد بیکار که با هر مبلغی بتوانند درآمد کسب کنند و توسعه و ساماندهی شبکه های اجتماعی غیر متمرکز باعث شده است این رمز ارز با استقبال خوبی از طرف کاربران مواجه شود.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.

ارز اکیتا



:: برچسب‌ها: خرید و فروش ارز دیجیتال آکیتا ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

از ارز دیجیتال کازماس(Cosmos) چه می دانید؟

ارز دیجیتال Atom بر روی پلتفرم کازماس قرار گرفته است که ارز رسمی آن نیز محسوب می شود. در سال ۲۰۱۷ عرضه اولیه این رمز ارز شروع و در نهایت در سال ۲۰۱۹ راه اندازی شد. در حال حاضر این رمز ارز در رتبه سی و دوم از جدول ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. ارز دیجیتال کازماس نوعی اکوسیستم است که با اهداف مختلفی از جمله یک آینده غیر متمرکز، خدمات و مجموعه ای از برنامه ها به وجود آمده است. شبکه کازماس دسته ای از بلاک چین های مستقل و موازی است که با استفاده از الگوریتم اجماع فعالیت می کنند.

این بلاک چین های موازی می توانند با یکدیگر ارتباط داشته باشند.این امکان در بلاک چین های پیش از کازماس فراهم نبود و همچنین کار ساخت بلاک چین با دشواری های زیادی همراه بود. از این رو به کازماس لقب اینترنت بین بلاک چین ها را اختصاص داده اند. خدمات و برنامه هایی که توسط کازماس ارائه می شود، مبتنی بر بلاک چین است و از یک پل ارتباطی به نام IBC استفاده می کند. این تکنولوژی شرایطی برای کاربران فراهم نموده است تا بتوانند دارایی های خود را به صورت غیر متمرکز و از طریق بلاک چین های مستقل معامله کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا با این رمز ارز بیشتر آشنا شوید.

کازماس از چه الگوریتمی تبعیت می کند و عملکرد آن چگونه است؟

ارز دیجیتال Atom برای انجام معاملات و قراردادهای هوشمند به کار برده می شود. این رمز ارز بر اساس اجماع که نوعی الگوریتم اثبات سهام است فعالیت می کند. واحدهای اتم را نمی توان استخراج کرد.کازماس برای اینکه بتواند بین بلاک چین ها ارتباط برقرار کند از نوسانات موجود در بازار ارزهای دیجیتال نهایت استفاده را می برد و برای اینکه بتواند رابطی بین آن ها باشد، بلاک چین ها را به طور دائم بررسی می کند. این شبکه برای اینکه بتواند بلاک چین ها را یک جا جمع آوری کند از دو لایه کلی استفاده می کند.اول لایه برنامه(اپلیکیشن) که با استفاده از آن معاملات را مدیریت و پردازش می کند و دوم بلاک چین شبکه سازی است. این لایه کمک می کند بلاک چین های مستقل به یکدیگر متصل شوند.

کازماس با استفاده از ارز دیجیتال Atom توانست بسیاری از مشکلات شبکه ارزهای دیجیتال پیش از خود را حل کند. اتصال بلاک چین ها به یکدیگر راه حلی برای حل مشکلات الگوریتم اثبات کار است که توانست با استفاده از آن مشکل مقیاس پذیری را بهبود ببخشد و تراکنش ها را با کارمزدهای پایین تری انجام دهد.

تاریخچه کازماس

پروژه شبکه ارز دیجیتال Atom در سال ۲۰۱۶ و توسط جی کوان کلید خورد. او در این سال توانست اسناد Gnuclear را ثبت کند. Gnuclear ایده ای بود که با استفاده از الگوریتم اجماع باعث ایجاد همکاری بین بلاک چین های مستقل می شد. این پروژه در اواخر سال ۲۰۱۶ به نام Cosmos تغییر کرد. جی کوان برای اینکه بتواند منابع مالی این ایده را جمع آوری کند توکن Atom را به صورت خصوصی به فروش رساند و در سال ۲۰۱۷ عرضه اولیه این رمز ارز را شروع کرد.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.

ارز کازماس



:: برچسب‌ها: خرید و فروش ارز دیجتال کازماس ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

معرفی ارز اتریوم کلاسیک ETC

یک اتفاق در بازار ارزهای دیجیتال آن هم در سال ۲۰۱۷ باعث شد تا اتریوم به دو دسته قبل از این سال و بعد از آن تقسیم شود. اتریوم کلاسیک نامی بود که روی دسته اول قرار داده شد. همه این ها از یک هک بزرگ در شبکه اتریوم شروع شد. اتریوم در سال ۲۰۱۳ توسط یک نابغه روس به نام ویتالیک بوترین معرفی شد. او جزو اولین کسانی بود که به بیت کوین توجه نشان داد و پس از گذشت چند سال و با وجود ایراداتی که در شبکه بیت کوین وجود داشت، تصمیم گرفت اتریوم را به جهانیان معرفی کند. شبکه اتریوم نوعی شبکه غیر متمرکز است که طبق الگوریتم قراردادهای هوشمند و بر پایه بلاک چین فعالیت می کند. مدیریت حسابتان به عهده خودتان خواهد بود و برای هر جای دنیا که بخواهید می توانید پرداخت داشته باشید بدون اینکه واسطه ای در میان باشد.

هک شبکه اتریوم

قیمت اتریوم کلاسیک تنها در مدت زمان دو سال توانست به رشدی چند صددرصدی برسد. همه چیز خوب پیش می رفت. ارزش اتر که ارز دیجیتال اتریوم است روز به روز افزایش می یافت و حتی به ۲۱ دلار رسیده بود و اتریوم توانست در جدول ارزهای دیجیتال جایگاه دوم را از آن خود کند. در سال ۲۰۱۶ برای پیشرفت و گسترش شبکه اتریوم طرح جدیدی تحت عنوان DAO وارد میدان شد که باعث شد امیدواری نسبت به آینده این شبکه و رمز ارز آن بیشتر شود.

DAO انقلابی بزرگ در شبکه اتریوم

همانطور که در قسمت های قبل راجع به آن صحبت کردیم شبکه اتریوم کلاسیک بر اساس قراردادهای هوشمند فعالیت می کند. این قرارداد در واقع نوعی برنامه هوشمند است که پس از اینکه بر روی بلاک چین اجرا شد، هیچ چیز نمی تواند مانع آن شود و به کار خود ادامه می دهد. در واقع اگر شرایط برای اجرای قرارداد در شبکه فراهم شود، صد در صد اجرا خواهد شد. DAO هم یکی از همین قراردادهای هوشمند بسیار پیشرفته بود که  همه تصور می کردند می تواند تاثیر بسیار زیادی بر افزایش قیمت اتریوم و آینده درخشان آن داشته باشد. DAO به این صورت کار می کرد که اشخاص، اتریوم خریداری می کردند و آن را داخل DAO واریز می کردند. در قبال مقدار اتریومی که واریز می شد، به سرمایه داران توکن هایی به عنوان جایزه داده می شد تا افراد در شبکه حق رای داشته باشند.ایده های برنامه نویسی شبکه توسط برنامه نویسان ارسال شده و سپس بین آن ها رای گیری انجام می شد و کسانی که توکن دریافت کرده بودند می توانستند در این رای گیری شرکت کنند. سپس DAO به برنامه انتخاب شده سرمایه می داد تا شکل بگیرد و پس از ایجاد برنامه، سود قابل توجهی به سرمایه گذاران و DAO تعلق می گرفت. در سال ۲۰۱۶ یک هکر توانست از طریق کد امنیتی موجود در سیستم، آن را هک کرده و مبلغ پنجاه میلیون اتر به حساب خود واریز کند. همین اتفاق باعث شد قیمت اتریوم به شدت سقوط کند و در مدت زمانی کمتر از یک ماه قیمت آن از ۲۰ دلار به ۱۲ دلار تنزل پیدا کرد. البته به شبکه اتریوم آسیبی وارد نشد. اما همین اتفاق باعث شد از اعتبار اتریوم کلاسیک کاسته شود.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.

ارز اتریوم کلاسیک



:: برچسب‌ها: ارز اتریوم کلاسیک ETC ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

آشنایی با شبکه Polygon و ارز دیجیتال Matic

ارز دیجیتال Polygon (Matic Network) شبکه ای مبتنی بر بلاک چین است که ارائه دهنده ارز دیجیتال Matic است. این شبکه نوعی پلتفرم مقیاس پذیری است که برای توسعه شبکه اتریوم مورد استفاده قرار می گرفت و شرایطی فراهم کرده بود تا تراکنش های اتریوم با سرعت بسیار بالا و با استفاده از برنامه ها و فناوری های جدید غیر متمرکز(Dapp) انجام شوند. این شبکه از یک سری زنجیره جانبی استفاده می کند و ارز Matic برای حفظ امنیت این زنجیره و پرداخت هزینه های مرتبط با تراکنش ها در شبکه مورد استفاده قرار می گیرد. مهم ترین هدف Polygon افزایش سرعت تراکنش های مبتنی بر استاندارد ERC-20 است که بسیاری از توکن ها از آن استفاده می کنند و باعث ایجاد همکاری بین سایر برنامه های غیر متمرکز می شود. این شرکت با استفاده از قواعد پلاسما شرایطی فراهم نموده است تا توسعه دهندگان بتوانند برنامه های غیر متمرکز را به آسانی تولید کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا با رمز ارز Matic بیشتر آشنا شوید.

آشنایی با توکن Matic

ارز دیجیتال Matic توکنی با استاندارد ERC-20 است که بر روی بستری از اتریوم فعالیت می کند. این رمز ارز طبق الگوریتم اثبات سهام کار می کند و باید آن را از صرافی ها خرید کنید. متیک برای انجام پرداخت ها در شبکه استفاده می شود و شرایطی فراهم شده است تا کاربران بتوانند با استفاده از این توکن برای بهبود وضعیت پلتفرم Polygon حق رای و نظرسنجی داشته باشند. Matic باعث بهبود وضعیت امنیت شبکه می شود و از این رو رمز ارز ارزشمندی محسوب می شود.

روند قیمت Matic

ارز دیجیتال Matic هر ماه به اندازه مشخصی منتشر می شود و در نهایت به میزان ۱۰ میلیارد واحد تا ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. در حال حاضر ارز دیجیتال Matic در جدول رمزارزها رتبه ۳۵ را به خود اختصاص داده است و در چند ماه اخیر با رشد قیمت همراه بوده است. این رمز ارز در آپریل ۲۰۲۱ توانست بالاترین قیمت خود را تجربه کند.

 ارز ماتیک



:: برچسب‌ها: شبکه Polygon ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

از لایت کوین Ltc چه می دانید؟

ارز دیجیتال لایت کوین یکی از قدیمی ترین رمز ارزهاست که از سال ۲۰۱۱ فعالیت خود را به طور رسمی آغاز نمود. این کوین از بلاک چین های گوناگونی برای ثبت تراکنش ها استفاده می کند. این رمز ارز که با نام LTC در بازار ارزهای دیجیتال شناخته می شود، دارای سیستمی غیر متمرکز است. به این معنا که مانند ارزهای فیات نیست که بانک و یا یک موسسه خاص آن را اداره کند و یا قدرت پول به دست یک عده خاص باشد. بلکه شما به عنوان یک سرمایه دار لایت کوین خود مالک و مسئول دارایی خود خواهید بود و می توانید برخی پرداخت ها را با استفاده از آن انجام دهید.

ارز دیجیتال لایت کوین در بازار رمز ارزها تا کنون به عنوان یک دارایی دیجیتالی پایدار شناخته شده است و همچنان به رشد خود ادامه می دهد و تمام این مسائل در کنار هم باعث شده است که در میان سرمایه گذاران محبوبیت بالایی داشته باشد. اگر جزو کسانی هستید که دوست دارید در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشید و یکی از سرمایه داران لایت کوین باشید، در ادامه با ما همراه باشید تا با این رمز ارز، آینده پیش روی آن و نحوه خرید و معاملات آن بیشتر آشنا شوید.

تاریخچه رمز ارز لایت کوین

ارز دیجیتال لایت کوین برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ توسط آقای چارلی لی معرفی شد. او یکی از کارمندان شرکت گوگل بود که با هدف بهبود بیت کوین و برطرف کردن مشکلاتی که داشت، اقدام به طراحی این رمز ارز نمود. او با بررسی کدهای بیت کوین و انجام اصلاحاتی روی آن ها توانست برخی از مشکلات موجود از جمله سرعت تراکنش ها و هزینه های مربوط به کار استخراج را کمی بهبود ببخشد. او توانست سرعت انجام تراکنش ها را از ۱۰ دقیقه به یک چهارم این مقدار برساند. در طراحی شبکه لایت کوین بر خلاف بیت کوین تنها از یک بلاک چین استفاده نشده است، بلکه تراکنش ها در تعدادی بلاک چین ثبت می شوند که همین امر نیز باعث افزایش سرعت تراکنش ها شده است.

نحوه کار لایت کوین و استخراج آن

ارز دیجیتال لایت کوین همچون بیت کوین باید استخراج شود. برای حفظ امنیت شبکه گروهی از ماینرها وارد عمل شده و هر ماینری که بتواند با استفاده از معاملات ریاضی پیچیده، تراکنش ها را تایید و در بلاک چین ثبت کند، کارمزد خود را که همان واحدهای لایت کوین است را دریافت خواهد کرد. شبکه لایت کوین برای استخراج این رمز ارز از سیستم Scrypt استفاده می کند. این الگوریتم باعث شده است تا با حجم کار کمتر و سرعت بیشتر تراکنش ها تایید و ثبت شوند. برای استخراج لاین کوین بر خلاف بیت کوین هنوز هم از کارت های گرافیکی استفاده می شود. البته استفاده از دستگاه های ASIC برای این کار به صرفه تر است. سرعت تایید تراکنش ها در لایت کوین ۲/۵ دقیقه است و پس از تایید در یک بلاک ذخیره شده و در بلاک چین ثبت می شود.

کلام آخر

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال پیشنهاد می کنیم از وب سایت حامد عمادی دیدن نمایید.

ارز لایت کوین

 



:: برچسب‌ها: خرید لایت کوین Ltc ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

از ارز دیجیتال ICP چه می دانید؟

ارز دیجیتال ICP توکنی است که توسط پلتفرم Internet Computer (IC) ارائه شده است. این پلتفرم توسط بنیادی به نام Difinity ساخته شده است و یکی از شبکه های منبع باز است و با اهدافی همچون رفع ایراداتی از قبیل ضعف های امنیتی اینترنت و سیستم های کامپیوتری و رفع سواستفاده هایی که از داده های کاربران انجام می شود و همچنین با هدف به وجود آوردن اینترنتی نوین که توانایی میزبانی از قراردادهای هوشمند را دارد به وجود آمده است. IC اولین بلاک چینی است که با استفاده از سرعت اینترنت و در عین حال با ظرفیت نامحدود فعالیت می کند. در اصل نوعی کامپیوتر بلاک چین است که می تواند داده را به طور دقیق و موثر محاسبه و اجرا کند. درادامه با ما همراه باشید تا با این پلتفرم و توکن آن بیشتر آشنا شوید.

تاریخچه ICP

پروژه ارز دیجیتال ICP در اواخر سال ۲۰۱۶ توسط آقای دومینیک ویلیامز بنا نهاده شد و در همان ابتدای امر توانست توجه بسیاری از کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال را به خود جلب کند. او یکی از بنیان گذاران و دانشمندان اصلی بنیاد Difinity و رییس آن است. او همچنین در گذشته از اعضای اولیه بیت کوین و اتریوم بود. سرمایه گذاران می توانند با داشتن توکن های ICP در تصمیم گیری های شبکه حق رای داشته باشند.

با توجه به گفته های توسعه دهندگان، ICP در واقع اولین شبکه مبتنی بر بلاک چین است که توانایی میزبانی از بسیاری از سایت ها، سیستم های هوشمند و تمامی سیستم های مالی و خدمات اینترنتی را داراست و بر پایه قراردادهای هوشمند فعالیت می کند. به عنوان مثال در صورتی که بخواهید برای کسب و کار خود یک وب سایت داشته باشید دیگر نیاز نیست هزینه های مربوط به هاست را بپردازید و درون این بلاک چین می توانید وب سایت خود را بدون هیچ هزینه ای راه اندازی کنید.

توکن ICP در شبکه چه نقشی ایفا می کند؟

ارز دیحیتال ICP به عنوان توکن اینترنت کامپیوتر می تواند درون شبکه قفل شود و در واقع سلول های عصبی(نود) ایجاد می شود که می توانند در تصمیم گیری های شبکه نقش داشته باشند. سرمایه گذاران توکن ICP می توانند از این طریق پاداش دریافت کنند. همچین برای تامین هزینه های شبکه از این توکن استفاده می شود. در صورتی که کاربران بتوانند زیر نود در شبکه تشکیل دهند می توانند به عنوان پاداش این توکن را دریافت می کنند.

کلام آخر

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال پیشنهاد می کنیم از وب سایت حامد عمادی دیدن نمایید.

 ارز icp



:: برچسب‌ها: خرید ارز دیجیتال ICP ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

هر آنچه که باید درباره پولکادات بدانید

شبکه های جدید ارزهای دیجیتال بیشتر با هدف رفع ایرادات نسل اول یعنی بیت کوین و اتریوم به وجود آمدند. جدیدترین نسل این شبکه ها پولکادات (Polkadot) است. پولکادات با ارز دیجیتال DOT با هدف تشکیل شبکه ای واحد از بلاک چین های هدفمند و یکپارچه به وجود آمد تا بتواند مشکلات مقیاس پذیری، سرعت پایین و کارمزد بالای شبکه ارزهای دیجیتال را بهبود ببخشد. این شبکه راه حلی است برای رفع مشکل بلاک چین ها و به خوبی توانسته است از عهده آن بر بیاید.

ویژگی هایی همچون تراکنش های بسیار سریع، کارمزد مقرون به صرفه، بلاک چین های بسیار و ساخت برنامه هایی که بی وقفه و بدون هیچگونه دخالت و دستکاری به کار خود ادامه می دهند، همه و همه تمام آن چیزهایی است که شبکه قدرتمند پولکادات از آن بهره مند است و از این حیث بسیاری از سرمایه گذاران منتظر رشد نجومی ارز دیجیتال DOT هستند. این شبکه توانسته است زنجیره ای از بلاک چین ها را در اختیار کاربران قرار دهد تا به راحتی بتوانند با یکدیگر تعامل داشته باشند. در ادامه با این شبکه و ارز دیجیتال آن بیشتر آشنا خواهید شد. پس در ادامه با ما همراه باشید.

تیم سازنده شبکه پولکادات

بنیان گذار شبکه ارز دیجیتال DOT آقای گوین وود است که خود یکی از مهندسان و مدیران ارشد شبکه اتریوم بود. او دو بنیاد به نام های Web3 و PTL را نیز تاسیس کرده است که هر دوی آن ها در جهت پشتیبانی و حمایت از شبکه پولکادات فعالیت می کنند. بنیاد Web3 عهده دار وظایفی از قبیل حمایت و توسعه از شبکه پولکادات است. این بنیاد به تکنولوژی هایی توجه نشان می دهد که به پایداری نسل های جدید شبکه ارزهای دیجیتال و تمرکززدایی آن ها کمک می کنند.

وضعیت ارز دیجیتال پولکادات

ارز دیجیتال DOT در عرضه اولیه شبکه پولکادات در سال ۲۰۱۷ به میزان ۱۴۰ میلیون دلار برای این شرکت سودآوری داشت. در ادامه و در سال های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ نیز شرکت تصمیم گرفت این رمز ارز را به صورت خصوصی به فروش برساند که باز هم از این راه ۱۰۰ میلیون دلار به دست آورد. یکی از کیف پول های این رمز ارز به نام اتریوم پاریتی دچار مشکل شد و از این رو تقریبا نصف توکن های این شبکه قفل شد. اما هیچ تاثیری بر روی فعالیت شبکه پولکادات و توانایی های آن نداشت. در سال ۲۰۲۰ شبکه اجازه داد توکن های باقیمانده در صرافی ها معامله شوند و روز به روز نیز قیمت آن سر به فلک می کشد و در جدول رمز ارزها در کنار قدرتمند ترین آن ها و در میان ۱۰ رتبه برتر قرار گرفته است.

کلام آخر

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال پیشنهاد می کنیم از وب سایت حامد عمادی دیدن نمایید.

 ارز پولکادات



:: برچسب‌ها: خرید و فروش ارز دیجیتال پولکادات ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

آشنای با ارز دیجیتال سولانا

بسیاری از ارزهای دیجیتال مبتنی بر بلاک چین که به تازگی به عرصه رقابت پا گذاشته اند، بیشتر با هدف رفع ایرادات و مشکلات نسل قبل از خود به وجود آمده اند. ارز دیجیتال سولانا با توجه به تیم قدرتمندی که پشتوانه آن بوده است و همچنین استفاده از راهکارهای جدید تا حد زیادی توانسته است مشکل مقیاس پذیری را حل کند. بیت کوین و اتریوم که محبوب ترین رمز ارزها هستند، همواره با مشکل مقیاس پذیری روبرو بوده اند و هر پروژه ای که با هدف رفع این مشکل به وجود آمده است در برابر سد بزرگی به نام عدم تمرکزگرایی روبرو شده است. اما سولانا توانست از پس این مشکل بر بیاد. در این مطلب با این رمز ارز نوظهور، روش کارکرد آن و هر آنچه که باید درباره  SOL بدانید بیشتر آشنا خواهید شد. پس با ما همراه باشید.

تاریخچه شبکه سولانا

آناتولی یاکوونکو برای اولین بار و در سال ۲۰۱۷ شبکه ارز دیجیتال سولانا را تاسیس کرد. او یکی از مهندسان سابق و برجسته کوالکام و دراپ باکس بود که تجربه بسیار بالایی در زمینه الگوریتم فشرده سازی داشت. او با مشارکت اریگ ویلیامز، گرگ فیتزجرالد و سولاناCTO  روش های جدیدی برای رفع ایرادات شبکه های بلاک چین ایجاد کردند. هم اکنون شبکه سولانا با حمایت و پشتیبانی شرکت های بزرگی همچون توییتر، اینتل، کوالکام، مایکروسافت، گوگل و دراپ باکس برخوردار است و همین مسائله باعث شده است سرمایه داران شرکت های بزرگی از آن استقبال کنند و تمام این موارد باعث رشد چشمگیر قیمت سولانا شده است.

رفع ایراد مقیاس پذیری توسط SOL

شبکه ارز دیجیتال سولانا مبتنی بر بلاک چین تک زنجیری است و با استفاده از الگوریتم DPOS(اثبات سهام نمایندگی شده) فعالیت می کند. این شبکه در توسط مهندسان برجسته سه شرکت دراپ باکس، کوالکام و اینتل راه اندازی شد. هدف اصلی از ساخت سولانا رفع مشکلات مقیاس پذیری است، بدون اینکه لطمه ای به امنیت شبکه وارد شود. این شبکه با مرکزیت یک هسته اصلی به نام اثبات تاریخچه توانسته است مشکل مقیاس پذیری را حل کند. ماموریت اصلی SOL پشتیبانی و حمایت از برنامه هایی است که بر مبنای بلاک چین فعالیت می کنند. ویژگی های شبکه سولانا:

  • تراکنش ها با سرعت بالایی انجام می شوند. شبکه سولانا قادر است در عرض یک ثانیه بیش از ۵۰۰۰۰ تراکنش را دریافت و ثبت نماید و زمان ثبت هر بلاک در بلاک چین حدود ۴۰۰ میلی ثانیه است.
  • شبکه سولانا قادر است هزاران نود را پشتیبانی کند، بدون اینکه مقیاس پذیری شبکه از بین برود و این کار را با استفاده از پروتکل Turbine انجام می دهد.
  • میزان کارمزد تراکنش ها مقدار ناچیزی است. به طوری که می توان آن را صفر در نظر گرفت. به عنوان مثال برای هر یک میلیون تراکنش شبکه تنها ۱۰ دلار به عنوان کارمزد دریافت می کند.

کلام آخر

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال پیشنهاد می کنیم از وب سایت حامد عمادی دیدن نمایید.

 ارز سولانا



:: برچسب‌ها: ارز دیجیتال سولانا ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

از بیت کوین کش چه می دانید؟

بیت کوین کش یکی از انشعابات بیت کوین است که در سال ۲۰۱۷ و با توجه به یک سری اختلاف که بین فعالان در شبکه بیت کوین به وجود آمده بود ایجاد شد. این ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک چین فعالیت می کند. یکی از دلایلی که باعث به وجود آمدن این رمز ارز شد، ایراداتی بود که به بیت کوین وارد شده بود. بیت کوین از همان ابتدای پیدایش با دو مشکل اساسی روبرو بود. سرعت تراکنش ها و میزان کارمزد شبکه دو ایراد اصلی این شبکه بودند. بیشترین تعداد تراکنش هایی که در این شبکه انجام می شود، ۷ واحد در هر ثانیه است. کارشناسان برای حل این مشکل دو نظریه داشتند.

اول اینکه برای رفع این دو مشکل نیازی به تغییر ماهیت بیت کوین نیست و باید یک راه حل جدید را جایگزین آن کرد. اما نظریه دوم بر این اصل استوار بود که چون بیت کوین به عوان روشی برای پرداخت ها استفاده می شود جایگزین کردن آن فایده ای ندارد و باید از یک سری قوانین استفاده کرد که بیت کوین را محدود کند و از این طریق سرعت تراکنش ها را افزایش پیدا کند. تلاش طرفداران روش دوم باعث به وجود آمدن بیت کوین کش شد. در ادامه با ما همراه باشید تا با سرگذشت این رمز ارز از گذشته تا امروز بیشتر آشنا شوید.

بیت کوین کش چیست و چگونه به وجود آمد؟

بیت کوین کش در ابتدای پیدایش، خود را به عنوان ارزی معرفی کرد که قرار است یک نوع پول نقد اینترنتی باشد. Cash در لغت نامه لاتین به معنای پول نقد است و این رمز ارز با هدف افزایش سرعت تراکنش ها و استفاده به عنوان پول به وجود آمد. در سال ۲۰۱۷ با بروز رسانی بلاک چین بیت کوین(Hard Fork) و ایجاد یک بلاک چین جدید، این رمز ارز متولد شد و با بهبود سرعت تراکنش ها، امکان پردازش بیشتر در شبکه را فراهم کرد.

شباهت های بیت کوین و بیت کوین کش

همانطور که گفتیم این رمز ارز انشعابی از بیت کوین است. به همین خاطر شباهت های بسیاری به یکدیگر دارند. شباهت ها:

  • هر دو از الگوریتم اثبات کار برای ثبت تراکنش ها در بلاک چین استفاده می کنند.
  • هر دو تعداد محدودی دارند. این دو رمز ارز با سقف ۲۱ میلیون واحد محدود شده اند.
  • پاداش استخراج این دو رمز ارز هر چهار سال یک بار تحت واقعه ای به نام هاوینگ نصف می شود.
  • واحد بیت کوین کش BCH است که همچون بیت کوین در حال حاضر در هر ده دقیقه به مقدار ۶/۲۵ واحد استخراج می شود.
  • هرچه مدت زمان بیشتری می گذرد، سختی شبکه افزایش پیدا می کند.(قدرت محاسباتی ماینر برای استخراج تراکنش ها و ثبت یک بلاک در بلاک چین)

کلام آخر

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال پیشنهاد می کنیم از وب سایت حامد عمادی دیدن نمایید.

بیت کوین کش



:: برچسب‌ها: خرید بیت کوین کش ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

آشنایی با ارز ریپل xrp

یکی از ارزهای دیجیتال که سرمایه گذاری روی آن ممکن است برایتان جالب و شگفت انگیز باشد، ریپل است. ارز دیجیتال ریپل با تمام رمزارزهایی که تا به حال اسم آن ها را شنیده اید و یا روی آن ها سرمایه گذاری کرده اید متفاوت است. معاملات بیت کوین و یا اتریوم روی شبکه بیت کوین و اتریوم انجام می شود. اما اگر شما ریپل را به عنوان ارز دیجیتال خود انتخاب کرده باشید حتما لازم نیست آن را در شبکه خودش معامله کنید. ریپل و ارز دیجیتال آن که به اختصار XPR نامیده می شود تفاوت هایی با هم دارند.

ارز ریپل xrp چیست؟

ریپل نام شرکت توسعه دهنده ارز دیجیتال XPR است که محصولات دیگری نیز روانه بازار نموده است. برخی کارشناسان می گویند رمزارز ریپل متمرکز است و شرکت بر روی آن تسلط دارد و آن را کنترل می کند. در حالی که شرکت ریپل این ادعا را رد می کند و اعلام کرده است که در معاملات ریپل هیچگونه دخالت و تاثیری ندارد. رمزارز ریپل با داشتن سرعت تراکنش های بالا و کارمزد بسیار پایین در میان سرمایه گذاران از محبوبیت بالایی برخوردار است. با ما همراه باشید تا با این رمزارز و نحوه خرید آن بیشتر آشنا شوید.

میزان دارایی XPR

ارز دیجیتال ریپل نوعی دارایی محسوب می شود که شرکت آمریکایی ریپل سازنده آن است. تعداد آن محدود است و ۱۰۰ میلیارد واحد است که تمام واحدهای آن در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت ریپل صادر شد. در نتیجه این رمزارز بر خلاف بیت کوین و اتریوم استخراج نمی شود. البته تمام ۱۰۰ میلیارد به یک باره به بازار تزریق نشده است. بلکه ۲۰ میلیارد آن به سرمایه گذاران رسیده است و ۸۰ میلیارد دیگر در یک حساب نگهداری می شود و هر ماه یک میلیارد از آن را وارد بازار ارزهای دیجیتال می کنند. برای اینکه تراکنش های ریپل تایید شود، بر روی XPR LEDGER که یک دفتر کل توزیع شده است ارسال می شود و نودهای موجود روی دفتر تراکنش ها را تایید و ثبت می کنند.

کلام آخر

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال پیشنهاد می کنیم از وب سایت حامد عمادی دیدن نمایید.

ارز ریپل



:: برچسب‌ها: خرید ارز ریپل xrp ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

معرفی ارز دیجیتال استلار XLM

در سال های اخیر رمز ارزهای بسیاری قدم به این بازار گذاشته اند. اما چیزی که باید بدانید این است که سرمایه گذاری روی تمام آن ها عاقلانه و منطقی نیست. باید رمز ارزهایی را شناسایی کنید که آینده درخشانی دارند و سرمایه گذاری در آن ها ریسک بالایی ندارد. همچنین شبکه آن ها از امنیت بالایی برخوردار است و امکانات بیشتری در اختیار کاربران خود قرار می دهد. ارز دیجیتال استلار نیز یکی از همین ارزها است که می توانید روی آینده آن حساب باز کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با این رمز ارز و نحوه خرید آن بیشتر آشنا شوید.

تاریخچه ای مختصری از ارز استلار

آقای مک کالب یکی از اعضای رمزپایه ریپل بود که در سال ۲۰۱۴ و با به وجود آمدن اختلافاتی بین آن ها از این تیم جدا شد و تصمیم گرفت ارز دیجیتال استلار را توسعه دهد و در نهایت در سال ۲۰۱۵ بود که اولین کدنویسی از استلار منتشر شد. از آنجا که کالب در گذشته در شبکه ریپل فعالیت می کرد، این دو رمز ارز شباهت بسیاری به هم داشتند و همین مسئله باعث به وجود آمدن چالش هایی بین این دو شد. در نهایت در اواخر سال ۲۰۱۵ تیم استلار تصمیم گرفت ورژن دوم آن را با بازنویسی جدید کدها وارد بازار ارزهای دیجیتال کند.

استلار بر چه اساسی کار می کند؟

ارز دیجیتال استلار بر پایه بلاک چین فعالیت می کند و همانند دیگر رقیبان خود شبکه ای غیر متمرکز دارد. اختیار آن به عهده هیچ نهاد و سازمانی نیست و تنها خود سرمایه گذار، عهده دار مسئولیت آن خواهد بود. استلار برای ثبت تراکنش ها در بلاک چین از سیستم SCP که پروتکل توافقی نامیده می شود استفاده می کند. اگر در دنیای ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشید می دانید که استخراج بیت کوین با همکاری ماینرها انجام می شود. اما در ارز دیجیتال استلار اینگونه نیست. وظیفه کشف تراکنش ها و ثبت آن ها بر عهده گره های تاییدکننده است که در واقع همان سرورها هستند. آن هاStallar  Core(نرم افزاری که تمام گره ها از آن استفاده می کنند تا بتوانند به تراکنش های معتبر برسند و آن ها را در شبکه ذخیره کنند) را اجرا می کنند و تراکنش ها را تایید می کنند.

کلام آخر

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال پیشنهاد می کنیم از وب سایت حامد عمادی دیدن نمایید.

ارز استلار



:: برچسب‌ها: ارز دیجیتال استلار XLM ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

خرید و فروش ارز شیبا اینو

ارز شیبا اینو یکی از جدیدترین ارزهای دیجیتال که به تازگی وارد این بازار شده است. این ارز در ابتدای ورود خود را با نام قاتل دوج کوین معرفی کرده است. جدیدترین آمار به دست آمده حاکی از افزایش ارزش ۱۴۰۰ برابری این رمزارز بوده است که باعث شده است توجه بسیاری از معامله گران به آن معطوف شود و در حال حاضر در رتبه شانزدهم در جدول ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. برای آشنایی با این ارز و نحوه خرید آن در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی شیبا اینو  shib

بنیان گذار ارز شیبا اینو شخصی به نام ریوشی بود. او به همراه تیمش در سال ۲۰۲۰ توکن خود به نام SHIBA INU را معرفی کرد. این رمزارز برای اولین بار در صرافی یونی سواپ که در واقع بزرگ ترین صرافی غیر متمرکز در جهان است معرفی شد و در لیست رمزارزهای این صرافی قرار گرفت. این رمزارز بر بستری از اتریوم بنا نهاده شده است و فعالیت های آن بر اساس الگوریتم های این رمزارز انجام می شود. اولین ارز دیجیتال است که برای داشتن آن محدودیت ندارید و می توانید تعداد میلیاردی از آن داشته باشید. شیبا از نوع ارزهای memecoin است. به این معنا که فقط برای شوخی و سرگرمی ایجاد شده است و هیچ هدف بزرگی پشت آن نبوده است. البته منظور از شوخی این نیست که ارزشی ندارند. بلکه بسیاری از این رمزارزها مورد توجه کاربران قرار گرفته اند و استقبال خوبی از آن ها به عمل آمده است. این رمزارز در واقع الهام گرفته از دوج کوین است و نماد این دو شباهت بسیاری به یکدیگر دارد. نماد دوج و شیبا سگی از نژاد ژاپنی است.

کلام آخر

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال پیشنهاد می کنیم از وب سایت حامد عمادی دیدن نمایید.

ارز شیبا



:: برچسب‌ها: خرید و فروش ارز شیبا اینو ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

خرید و فروش اررز دیجتال دوج کوین

بازار ارزهای دیجیتال در دنیای امروزی به یکی از داغ ترین بازارهای جهانی تبدیل شده است. رشد ارزش رمزارزها در کوتاه مدت و موفقیت های بیت کوین و اتریوم باعث پیدایش ارزهای متنوعی در چند سال اخیر شده است. ارز دیجیتال دوج کوین برای سرمایه داران فعال در بازار رمزارزها نام آشنایی است. این رمزارز با نام DOGE نوعی ارز دیجیتال و در واقع نوعی دارایی ارزی است. در این مطلب قصد داریم راجع به تاریخچه دوج، میزان سوددهی و قیمت، آینده و نحوه خرید آن صحبت کنیم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

تاریخچه ارز دوج کوین

در سال ۲۰۱۳ و با مشاهده رشد بی سابقه قیمت بیت کوین تمام توجه ها به سمت آن جلب شد. آقای بیلی مارکوس برنامه نویسی بود که با همکاری جکسون پالمر که در آن زمان تحلیل گر کمپانی ادوبی بود، در همین سال و با توجه به افزایش قیمت بیت کوین، ارز دیجیتال دوج را برنامه نویسی کرد. موسس دوج اسم مستعار خود را با شباهت بسیاری به نام بنیان گذار ناشناس بیت کوین شیبتوشی ناکاموتو نامید.البته موفقیت دوج در ابتدای کار برای بنیان گذار آن اهمیت نداشت و فقط دوست داشت شبکه ای خودمانی و دوستانه برای پرداخت های آنلاین ایجاد کند. اما تنها پس از گذشت چند ماه این رمزارز توانست محبوبیت زیادی بین سرمایه داران پیدا کند و همین اتفاق نیز باعث شد تا موسسان این رمزپایه اعلام کنند که از دوج برای امور خیریه و پرداخت پاداش به سرمایه داران فعال در این زمینه در ازای خدمتشان به شبکه استفاده خواهند کرد.

کلام آخر

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال پیشنهاد می کنیم از وب سایت حامد عمادی دیدن نمایید.

دوج کوین



:: برچسب‌ها: خرید و فروش اررز دیجتال دوج کوین ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

خرید و فروش ارز کاردانو ( ada

اگر شما هم یکی از سرمایه دارانی هستید که در بازارهای ارز دیجیتال فعالیت کرده اید کاردانو باید نام آشنایی برایتان باشد. ارز دیجیتال کاردانو آدا نامیده می شود که در این بازار توانسته است به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کند. گسترش رمزارزها و رشد بی سابقه آن در چند سال اخیر باعث شده است که افراد زیادی تمایل داشته باشند در این بازار فعالیت کنند  و یا دوست دارند از قافله عقب نمانند و دانش خود را در این زمینه افزایش دهند. شناختن رمزارزها باعث می شود انتخاب بهتری در این بازار داشته باشید و سود قابل توجهی عایدتان شود. در این مطلب با ما همراه باشید تا به طور کامل با کاردانو و هر آنچه که لازم است درباره آن بدانید و آینده ای که پیش روی آن است بیشتر آشنا شوید.

تاریخچه مختصری از ارز کاردانو cardano

موسس ارز دیجیتال کاردانو آقای چارز هاسکینسون بود که پیش از آن به عنوان یکی از اعضای تیم اتریوم فعالیت می نمود. آقای هاسکینسون به همراه تیم خود تحقیقات درباره پروژه کاردانو را به منظور رفع مشکلات بیت کوین و اتریوم در سال ۲۰۱۵ آغاز نمود. از نظر رییس تیم، بیت کوین نسل اول و اتریوم نسل دوم است و باید نسل سومی با قدرت بالا وجود داشته باشد تا ایرادات دو نسل پیش از خود را رفع کند.این تحقیقات به مدت دو سال ادامه داشت و در این مدت این تیم توانست با استفاده از روش های جدید در ایجاد بلاک و ثبت تراکنش ها، مشکل قرارداد هوشمند در اتریوم و مقیاس پذیری در رمزارز بیت کوین را حل کند. در سال ۲۰۱۷ شبکه کاردانو کار خود را به طور رسمی آغاز نمود و ارز دیجیتال خود به نام آدا را وارد بیترکس به عنوان بزرگ ترین صرافی جهان در آن زمان اضافه نمود.

کلام آخر

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال پیشنهاد می کنیم از وب سایت حامد عمادی دیدن نمایید.

کاردانو



:: برچسب‌ها: ارز کاردانو ( ada ) ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

خرید و فروش ارز کاردانو ( ada

اگر شما هم یکی از سرمایه دارانی هستید که در بازارهای ارز دیجیتال فعالیت کرده اید کاردانو باید نام آشنایی برایتان باشد. ارز دیجیتال کاردانو آدا نامیده می شود که در این بازار توانسته است به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کند. گسترش رمزارزها و رشد بی سابقه آن در چند سال اخیر باعث شده است که افراد زیادی تمایل داشته باشند در این بازار فعالیت کنند  و یا دوست دارند از قافله عقب نمانند و دانش خود را در این زمینه افزایش دهند. شناختن رمزارزها باعث می شود انتخاب بهتری در این بازار داشته باشید و سود قابل توجهی عایدتان شود. در این مطلب با ما همراه باشید تا به طور کامل با کاردانو و هر آنچه که لازم است درباره آن بدانید و آینده ای که پیش روی آن است بیشتر آشنا شوید.

تاریخچه مختصری از ارز کاردانو cardano

موسس ارز دیجیتال کاردانو آقای چارز هاسکینسون بود که پیش از آن به عنوان یکی از اعضای تیم اتریوم فعالیت می نمود. آقای هاسکینسون به همراه تیم خود تحقیقات درباره پروژه کاردانو را به منظور رفع مشکلات بیت کوین و اتریوم در سال ۲۰۱۵ آغاز نمود. از نظر رییس تیم، بیت کوین نسل اول و اتریوم نسل دوم است و باید نسل سومی با قدرت بالا وجود داشته باشد تا ایرادات دو نسل پیش از خود را رفع کند.این تحقیقات به مدت دو سال ادامه داشت و در این مدت این تیم توانست با استفاده از روش های جدید در ایجاد بلاک و ثبت تراکنش ها، مشکل قرارداد هوشمند در اتریوم و مقیاس پذیری در رمزارز بیت کوین را حل کند. در سال ۲۰۱۷ شبکه کاردانو کار خود را به طور رسمی آغاز نمود و ارز دیجیتال خود به نام آدا را وارد بیترکس به عنوان بزرگ ترین صرافی جهان در آن زمان اضافه نمود.

کلام آخر

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال پیشنهاد می کنیم از وب سایت حامد عمادی دیدن نمایید.

کاردانو



:: برچسب‌ها: ارز کاردانو ( ada ) ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

خرید و فروش ارز کاردانو ( ada

اگر شما هم یکی از سرمایه دارانی هستید که در بازارهای ارز دیجیتال فعالیت کرده اید کاردانو باید نام آشنایی برایتان باشد. ارز دیجیتال کاردانو آدا نامیده می شود که در این بازار توانسته است به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کند. گسترش رمزارزها و رشد بی سابقه آن در چند سال اخیر باعث شده است که افراد زیادی تمایل داشته باشند در این بازار فعالیت کنند  و یا دوست دارند از قافله عقب نمانند و دانش خود را در این زمینه افزایش دهند. شناختن رمزارزها باعث می شود انتخاب بهتری در این بازار داشته باشید و سود قابل توجهی عایدتان شود. در این مطلب با ما همراه باشید تا به طور کامل با کاردانو و هر آنچه که لازم است درباره آن بدانید و آینده ای که پیش روی آن است بیشتر آشنا شوید.

تاریخچه مختصری از ارز کاردانو cardano

موسس ارز دیجیتال کاردانو آقای چارز هاسکینسون بود که پیش از آن به عنوان یکی از اعضای تیم اتریوم فعالیت می نمود. آقای هاسکینسون به همراه تیم خود تحقیقات درباره پروژه کاردانو را به منظور رفع مشکلات بیت کوین و اتریوم در سال ۲۰۱۵ آغاز نمود. از نظر رییس تیم، بیت کوین نسل اول و اتریوم نسل دوم است و باید نسل سومی با قدرت بالا وجود داشته باشد تا ایرادات دو نسل پیش از خود را رفع کند.این تحقیقات به مدت دو سال ادامه داشت و در این مدت این تیم توانست با استفاده از روش های جدید در ایجاد بلاک و ثبت تراکنش ها، مشکل قرارداد هوشمند در اتریوم و مقیاس پذیری در رمزارز بیت کوین را حل کند. در سال ۲۰۱۷ شبکه کاردانو کار خود را به طور رسمی آغاز نمود و ارز دیجیتال خود به نام آدا را وارد بیترکس به عنوان بزرگ ترین صرافی جهان در آن زمان اضافه نمود.

کلام آخر

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال پیشنهاد می کنیم از وب سایت حامد عمادی دیدن نمایید.

کاردانو



:: برچسب‌ها: ارز کاردانو ( ada ) ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

یکی از ارزهای دیجیتال که در چند سال اخیر توانسته است رشد قابل توجهی داشته باشد رمز ارز ترون است. البته ممکن است این رمزارز برای کاربران ایرانی کمی ناشناخته باشد. اما اطلاع از رشد آن و آینده ای که در انتظار آن است ممکن است برای فعالان عرصه ارزهای دیجیتال خالی از لطف نباشد. با ما همراه باشید تا با این رمزارز و تاریخچه آن بیشتر آشنا شوید.

تاریخچه ترون

ترون در سال ۲۰۱۷ توسط شخصی به نام Justin Sun تاسیس شد. در ابتدای کار نوعی توکن ERC-20 بود که بر روی شبکه اتریوم مورد استفاده قرار می گرفت. توکن ترون با توسعه شبکه آن تبدیل به رمزارز شد. ترونیکس با نام اختصاری TRX که توکن ترون محسوب می شود بر روی اپلیکیشن های منبع باز و برای دستیابی به ویژگی های شبکه ترون مورد استفاده قرار می گیرد. ارز ترون نوعی رمزارز است که بر پایه شبکه بلاک چین طراحی شده است و با استفاده از آن می توان محتواهای متنوعی را داخل شبکه به اشتراک گذاشت. از آنجا که این نوع توکن یک ذخیره ارزش نیز محسوب می شود می توان از آن به عنوان یک ارز دیجیتال نیز نام برد و می توان آن را در صرافی های گوناگون معامله کرد. رشد ۶۰۰ درصدی آن باعث شد که در سال ۲۰۲۱ به یکی از سودآورترین رمزارزهای پایه تبدیل شود.

قیمت پایین، سرعت بالا در انجام تراکنش ها و کارمزد کم نسبت به دیگر ارزهای دیجیتال باعث شده است که ارز ترون از استقبال بالایی در میان سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال برخوردار شود. هدف از ساخت ترون این است که شبکه های واسطه از جمله گوگل، یوتیوب و... از میان برداشته شوند و یک شبکه ارز دیجیتال رایگان برای سراسر مردم جهان در زمینه سرگرمی تاسیس شود. دیگر نیاز نیست واسطه ای بین معامله گران باشد. بلکه هر معامله گر با شبکه رابطه مستقیم دارد و سود خود را مستقیما دریافت می کند. ترون از نظر ارزش سرمایه نسبت به ارزهای دیگر در رتبه دهم قرار گرفته است.

کلام آخر

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال پیشنهاد می کنیم از وب سایت حامد عمادی دیدن نمایید.

 ارز ترون



:: برچسب‌ها: خرید و فروش ارز دیجیتال ترون ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

رمز ارز KISHU INU که خود را به عنوان برادر بزرگتر Dogecoin معرفی کرده است؛ طی ۲۴ ساعت گذشته تقریبا ۳۰٪ از نظر ارزش افزایش یافته است. شما می‌توانید برای خرید کیشو همین الان از ما بخرید.طبق گفته CoinMarketCap ، کیشو اینو در ماه گذشته روانه بازار شد اما یک سکه آن در حال حاضر 0.0000000140 دلار ارزش دارد، همچنین دارای بیش از 103,000 سرمایه گذار و 1,400 میلیارد دلار سرمایه بازار می باشد.

معرفی ارز کیشو KISHU

در کاغذ سفید (white paper) که توسط بنیانگذاران از رمز ارز در سایت اصلی آن منتشر شده ، گفته شده است: “کیشو اینو تنها با هدف اثبات به جهانیان ساخته شده است که یک سکه الگوی رفتاری “(meme)” یا به عنوان “سکه سگ” طبقه بندی می شود ، می تواند چیزهای فراتر از یک پروژه meme باشد.“کیشو با ایده انقلابی واقعی در رمزنگاری توسعه یافت و در اصل ، به اولین سکه meme سگ با ارزش واقعی تبدیل شد.”

نحوه خرید ارز کیشو Kishu inu

برای اینکه بتوانید ارز کیشو را در ایران معامله کنید باید چهار مرحله زیر طی کنید:

در صرافی تاپ کنز ثبت نام کنید.

احراز هویت خود را تکمیل کنید و منتظر تایید کارشناسان باشد.

بعد از تایید احراز هویت خود اقدام به واریز ریالی کنید.

ارز کیشو را خرید کنید.

کلام آخر

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال پیشنهاد می کنیم از وب سایت حامد عمادی دیدن نمایید.

ارز کیشو



:: برچسب‌ها: خرید و فروش رمز ارز کیشو ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()