نوشته شده توسط : hamedemad

ارز ای کش

ارز ای کش (XEC) چیست؟

همان طور که گفته شد، ارز ای کش xec برای استفاده به عنوان پول نقد الکترونیکی طراحی شده است. ارز دیجیتال eCash آزادی مالی را به حدی می رساند که پیش از آن دیده نشده است.

در حال حاضر، با ارز دیجیتال XEC ارسال پول به سادگی ارسال ایمیل می باشد. در واقع داشتن ارز ای کش اولین قدم به سوی آزادی واقعی مالی می باشد. پلتفرم eCash توسط Bitcoin ABC که ​​تیمی از توسعه دهندگان حرفه ای پیشرو در صنعت بیت کوین است نگهداری و توسعه داده می شود.

eCash یک سیستم دیجیتالی است که انتقال وجوه را به صورت ناشناس تسهیل می کند. این پلتفرم یکی از پیشگامان ارزهای رمزنگاری شده است که هدف آن حفظ حریم خصوصی افرادی است که از اینترنت برای پرداخت هایشان استفاده می کنند. eCash توسط دکتر دیوید چام و شرکت دیجی کش در سال 1990 راه اندازی شد. بیت کوین ای بی سی (ABC)، یک نرم افزار است که توسط ماینر ها (استخراج کننده ها) به منظور تعامل، نگهداری و تامین امنیت شبکه ی eCash استفاده می شود. به ماینر ها در ازای انجام این کار، مقداری ارز دیجیتال ای کش داده می شود.

بنیانگذار ارز XEC چه کسی است؟

در سال 2017 آموری سشه (Amaury Séchet) که نام دیگر آن Deadalnix است بیت کوین کش ABC را به عنوان راه حل نرم افزاری برای اجرای نودهای کامل بیت کوین کش معرفی کرد. در واقع بیت کوین کش ای بی سی یک هاردفورک از بیت کوین کش است. در حالی که بیت کوین کش خود هاردفورکی از بیت کوین است. او فعالیت های زیادی برای توسعه بیت کوین کش و حتی در جدا کردن آن از شبکه بیت کوین داشت. در سال 2020 سشه جدیدترین فورک خود را که بیت کوین کش ABC بود انجام داد. او پیش از بیت کوین کش ABC (که زیرساخت شبکه بیتکوین کش را فراهم می‌ کند)، مسئول بسیاری از توسعه‌ های بیت کوین کش بود. اولین بار در سال 2011 سشه با بیت کوین آشنا شد و به دلیل مقیاس پذیری نامناسب آن تصمیم گرفت از این کوین استفاده نکند. او همچنین بنیانگذار eCash نیز می باشد.

هدف ارز دیجیتال eCash چیست؟

در واقع پروژه eCash را به نوعی می توان ادامه‌ دهنده پروژه بیت کوین کش دانست اما باید گفت که این پروژه از روش‌ های جدیدی استفاده می‌ کند. این روش‌ ها عبارتند از لایه اجماع آوالانچ، استیکینگ، ارتقاهای بدون نیاز به فورک،‌ زنجیره‌ های فرعی و به طور کلی تمامی مفاهیمی که نمی توان در هیچ‌ کدام از پروژه‌ های بیت کوین آنها را مشاهده کرد.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: ارز دیجیتال ای کش,ای کش,خرید ای کش,قیمت ای کش,فروش ای کش,ای کش خرید,بیت کوین کش ABC,eCash,XEC ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

رمز ارز گراف

از رمز ارز گراف (The Graph) چه می دانید؟

رمز ارز GRT یا رمز ارز گراف نوعی آلت کوین (همه رمز ارزهای بعد از بیت کوین به این نام شناخته می شوند) است که بر بستری از اتریوم فعالیت می کند و در سال ۲۰۲۰ روانه بازار شد. پروتکل آن به منظور جستجوی داده در IPFS (سیستم غیر متمرکز توزیع فایل همتا به همتا) و اتریوم ایجاد شده است و بسیاری از برنامه های غیر متمرکز با استفاده از این پروتکل می توانند با بلاک چین ها ارتباط برقرار کنند. در واقع این رمز ارز با هدف سازمان دهی به داده ها در بلاک چین های مختلف و دسترسی به GraphQL که یک پایگاه داده های بلاک چینی است به وجود آمده است. تیم توسعه دهنده گراف شامل برترین مهندسان اتریوم و برخی شرکت های بزرگ همچون یانی تال سرپرست تیم، برندن رمیرز محقق و مسئول بخش فناوری، جنیس پولمن است.

ویژگی های ارز دیجیتال GRT

رمز ارز GRT از یک زیر ساخت غیر متمرکز قوی برخوردار است. گراف یک توکن ERC20 است که بر بستری از اتریوم فعالیت می کند و کاربران با استفاده از این توکن می توانند کسب درآمد کنند. توسعه دهندگان شبکه از این رمز ارز برای پاداش کاربران و همچین ساده سازی امور شبکه استفاده می کنند. در این شبکه دو گروه فعالیت می کنند. یکی شاخص سازان یا همان کاربران معمولی هستند که با نگهداری این توکن می توانند پاداش خود را از شبکه دریافت کنند. این افراد با داشتن توکن های گراف می توانند به بهینه سازی کارکرد شبکه کمک کنند. هرچقدر توکن های بیشتری داشته باشند پاداش بیشتری دریافت خواهند کرد. دوم گروه شاخص گذاران هستند که وظیفه نگهداری از شبکه را به عهده دارند. گراف در واقع لایه ای از اطلاعات است که بالاتر از بلاک چین قرار دارد و کابران از اتریوم برای نودهای گراف و یا گره ها استفاده می کنند. رمز ارز GRT غیر قابل استخراج است و کاربران برای داشتن این رمز ارز باید آن را خریداری کنند. این توکن بر اساس الگوریتم اثبات اعتبار فعالیت می کند. یه این معنا که میزان دارایی های توکن گراف توسط هر کاربر است که به آن هویت و ارزش می دهد و همین الگوریتم است که امنیت شبکه را حفظ می کند. برای اینکه بتوانید رمز ارز GRT را خرید و فروش و یا ذخیره کنید، نیاز به یک کیف پول با امنیت بالا دارید. کیف پول های معتبری از این رمز ارز پشتیبانی می کنند که می توانید با توجه به میزان سرمایه و شرایط خود یکی از آن ها را برای نگهداری گراف انتخاب کنید.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: ارز دیجیتال گراف,رمز ارز گراف,خرید گراف,فروش گراف,گراف خرید,قیمت گراف,قیمت ارز گراف,grt coin ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

ارز ایوتا

همه چیز درباره ایوتا که نمی دانستید

آیوتا یک شبکه توزیع شده و ارز دیجیتال نسل سومی است. در آیوتا قابلیت‌های نوینی وجود دارد که تراکنش‌های فوق سریع و بدون کارمزد را برای کاربران آن فراهم می‌کند. کلمه بدون کارمزد بودن برخلاف دیگر ارزهای دیجیتال که چنین ادعایی را هنوز عملی نکرده اند، در آیوتا واقعا وجود دارد و کارمزد تراکنش ها صفر است.

علاوه بر تراکنش‌های سریع و بدون کارمزد،‌ در آیوتا یک سیستم مقابله با حملات کامپیوترهای کوانتومی در نظر گرفته شده است. با این وجود شبکه آیوتا فقط برای پرداخت‌ها توسعه داده شده است و از قراردادهای هوشمند یا بستری برای برنامه‌های غیرمتمرکز پشتیبانی نمی‌کند.

همچنین ارز دیجیتال آیوتا این قابلیت را دارد تا برای تحقق کاربردی تر اینترنت اشیا مورد استفاده قرار گیرد. اینترنت اشیا به بسیاری از چیزها شامل اشیا و وسایل محیط پیرامون‌مان که به شبکه اینترنت متصل شده و توسط اپلیکیشن‌های موجود در تلفن‌های هوشمند و تبلت کنترل و مدیریت می‌شوند، اشاره دارد.

رای ساده تر کردن موضوع فرض کنید لوازم خانه، موبایل و رایانه شما به اینترنت اشیا متصل است. آیوتا این ظرفیت را دارد که ارز و واسطه پرداخت بین این لوازم و دستگاه‌ها شود. برای مثال یخچال شما می‌تواند در صورت تمام شدن مواد غذایی خودش سفارش را به فروشگاه ارسال کند و خودش هم هزینه را پرداخت کند. به این نوع پرداخت ماشین به ماشین (M2M) گفته می‌شود؛ چون در این مثال یخچال ارز دیجیتال را به رایانه فروشنده ارسال می‌کند. در آینده نزدیک امکان دارد پنل‌های خورشیدی که روی سقف خانه‌ قرار دارند برق تولیدی را بدون این که خبر داشته باشید بفروشند و از ارز به دست آمده برای پرداخت سایر هزینه‌ها استفاده شود.

تمام این قابلیت های نوین در آیوتا به دلیل تفاوت و تغییر بسیار بزرگی است که آیوتا نسبت به ارزهای دیجیتال دیگر دارد. آیوتا یک شبکه کاملا غیرمتمرکز است اما بر خلاف اکثر ارزهای دیجیتال، از بلاک چین استفاده نمی‌کند. بستری که آیوتا از آن بهره می‌برد، سیستمی به نام تنگل (Tangle) است.

تنگل چیست؟

در آیوتا هیچ گونه استخراجی وجود ندارد. تنگل یک ساختار داده ای بر اساس حرکت جهت دار غیرمدور است. مانند بلاک چین، این شبکه‌ هم یک دفترکل توزیع شده است و همه در شبکه ایفای نقش می‌کنند.

اما نحوه کار این شبکه با بلاک چین کاملا متفاوت است. برای درک این موضوع ابتدا گذری کوتاه به نحوه کار بلاک چین‌ بیت کوین می‌اندازیم.

بلاک چین بیت کوین مبتنی بر اثبات کار یا همان استخراج است. در این شبکه دو دسته کلی از کاربران وجود دارند :

۱- کاربران عادی یا همان کسانی که تراکنش‌ها را ارسال می‌کنند.

۲- استخراج کنندگانی که تراکنش‌ها را تایید می‌کنند.

در آیوتا فرایند این گونه است: هر زمانی که یک کاربر قصد ارسال تراکنشی را داشته باشد، همزمان و به طور خودکار، کیف پول این کاربر دو تراکنش قبلی را تایید می‌کند و این فرایند ادامه می‌یابد. از این رو کارمزدهای شبکه به صفر می‌رسند و سرعت تایید تراکنش‌ها نسبت به شلوغی شبکه حرکت می‌کند.

برای درک بهتر تفاوت بلاک چین و تنگل به مثال زیر توجه کنید:

در یک مدرسه معلم به تکالیف دانش‌آموزان را بررسی می‌کند و به آن‌ها نمره می‌دهد. برای این کار معلم حقوق دریافت می‌کند و همچنین وقت زیادی برای تایید همه تکالیف نیاز است.حالا در مدرسه ای دیگر که تنگل نام دارد، با برقراری شرایطی، نقش معلم در مدرسه حذف شده است و دانش آموزان خودشان تکالیف چند هم کلاسی خود را بررسی می‌کنند و نمره می‌دهند.

با این کار دیگر نیازی به صرف هزینه برای پرداخت حقوق معلم نیست و همچنین کارها سریع تر انجام می‌گیرند.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: ارز دیجیتال ایوتا,ایوتا خرید,ایوتا,فروش ایوتا,قیمت ایوتا,خرید ایوتا,تنگل,iota ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

ارز اکسی این فینیتی

ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی چیست؟

اکسی این فینیتی (Axie Infinity) نوعی بازی مبتنی برNFT است و بر روی بلاکچین اتریوم قرار دارد. این ارز دیجیتال در سال 2018 پا به عرصه وجود گذاشت. توکن مربوط به ارز دیجیتال (AXS) مبتنی بر استاندارد ERC20 است. یک استارت‌آپ در ویتنام ایده اولیه این بازی محبوب بود. کار با یک پروژه ابتدایی با نام Sky Mavis شروع شد و آرام آرام در سال 2020 انتشار پیدا کرد. شما می‌توانید به وسیله بازی توکن‌های AXS را بخرید و یا به فروش برسانید. انواع توکن‌هایERC-721 و ERC-20 دست در دست هم داده‌اند تا معجون‌های کوچک عشق (SLP) را درون بازی خریداری نمائید! در این مقاله بیشتر با ارز دیجیتال اکسی این فینیتی بیشتر آشنا می‌شویم.

آشنایی با طرز کار Axie Infinity

شخصیت‌های بازی در محیط این سیستم با نام اکسی (Axie) توکن‌های تغییرناپذیر NFT هستند که تحت مالکیت و کنترل بازیکنانی هستند که این توکن‌ها را درون کیف پول‌های شخصی خود ذخیره‌سازی و به سایر آدرس‌های اتریوم ارسال می‌کنند تا آنها را با سایر بازیکنان مبادله کنند. این کار از طریق یک بازار مبتنی بر بلاکچین انجام می‌شود. بازی Axie Infinity دارای آیتم‌های متنوع و سرزمین‌های مجازی است که از استاندارد توکن‌سازی ERC721 استفاده می‌کند. 

محیط بازی در یک مود ماجرایی شکل می‌گیرد. ترکیبی از سپاه ماجراجو که باید با هیولاها بجنگد و در صحنه نبرد جنگ تن به تن انجام دهد. سپاه مقابل هم یک شخص واقعی در حال بازی است. برنده بازی در هر مرحله SLP  یا معجون عشق کسب می‌کند. این معجون‌ها کمک می‌کنند تا اکسی‌ها متولد شوند. جالب است SLP یک توکن مبتنی بر استاندارد ERC20 است که قابلیت خرید و فروش در صرافی بایننس و برخی از صرافی‌های دیگر را دارد. قیمت اکسی اصلا کم نیست و کارمزد گس در شبکه اتریوم خیلی زیاد است. یک زنجیره مخصوص در اتریوم به نام Ronin وجود دارد که به صورت انحصاری برای بازی Axie Infinity طراحی شده است.

آشنایی با توکن AXS

در نوامبر سال 2020 میلادی سکه AXS یا Axie Infinity Shard به عنوان یک مفهوم جدید در فضای این بازی ارائه شد. این سکه می‌تواند به توکن‌ها بچسبد. شما می‌توانید با رای دادن و بازی کردن سکه دریافت کنید. درون این بازی یک جامعه مخصوص خزانه‌داری وجود دارد که به بازیکنان در بازی پاداش می‌دهد؛ علاوه بر این درون بازی می‌توانید خرید و فورش کنید.

مسئله قابل توجه این است که حجم ذخایر سکه‌های AXS به 270 میلیون توکن می‌رسد. بعضی از این سکه‌ها تنها برای فروش عمومی در نظر گرفته شده است و برخی دیگر در بازی به دست می‌آید. بعضی از سکه‌ها هم به فعالان و مشاوران پروژه Sky Mavis اختصاص دارد. عرضه اولیه AXS کمتر از 60 میلیون توکن بوده است و انتظار می‌رود که تا سال 2026 میلادی هر ساله توکن‌های بیشتری منتشر شود.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: ارز دیجیتال اکسی این فینیتی,اکسی اینفینیتی,خرید اکسی اینتفینیتی,قیمت اکسی این فینیتی,فروش اکسی این فینیتی,اکسی این فینیتی خرید,Axie ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

ارز دیجیتال ایاس (EOS) چیست؟ مروری بر داستان الماس‌های بدتراش

فلسفه نام‌گذاری ارز دیجیتال ایاس (EOS)، همیشه یکی از رازهای این شبکه بوده است. لوگوی آن هم همین‌طور! معلوم نیست لوگوی ایاس واقعاً نماد یک قطعه الماس است، یا فقط شبیه الماس به نظر می‌رسد. در هر حال، وقتی داستان شکل‌گیری پروژه ایاس و راهی را که توسعه‌دهندگان آن تا به امروز پیموده‌اند در کنار نماد الماس می‌گذاریم، خاطره یک قطعه موسیقی در ذهن تداعی می‌شود؛ قطعه‌ای با نام «بدرخش ای الماس مجنون (Shine on you crazy diamond)» اثر گروه راک انگلیسی پینک فلوید، که به یاد سید بَرِت (Syd Barrett) نابغه تکرار نشدنی و بنیان‌گذار این گروه سروده و اجرا شد. سید برت، شاعر، آهنگساز، گیتاریست، خواننده و بنیان‌گذار گروهی بود که فقط ۳ سال بعد از تأسیس، روزی اعضایش دور هم جمع شدند و او را به‌دلیل اعتیاد به LSD و رفتارهای خارج از عرف، از گروه اخراج کردند. سید برت، یک الماس بدتراش بود؛ درست مثل دن لریمر، بنیان‌گذار نابغه ایاس، که ۳ سال بعد از راه‌اندازی این پروژه، بی‌سروصدا آن را ترک کرد.

شاید تشبیه یک پروژه بلاک چینی به یک موسیقیدان، قدری عجیب باشد؛ اما اگر به جزئیات داستان دقت کنید، عناصر مشابهی را می‌بینید؛ پروژه‌ای که کار خود را بسیار پرسروصدا شروع کرد و قرار بود با میزبانی از قراردادهای هوشمند، سرعت فوق‌العاده و کارمزد صفر، در نهایت جای اتریوم را بگیرد. در جریان عرضه اولیه سکه EOS که یک سال طول کشید، ۴ میلیارد دلار سرمایه جمع شد و ایاس توانست رکورد بزرگ‌ترین پیش‌فروش تاریخ ارزهای دیجیتال را به نام خود ثبت کند. در آوریل سال ۲۰۱۸، قیمت این ارز از ۲۰ دلار هم عبور کرد و ایاس به جمع ۱۰ پروژه برتر بازار (از نظر حجم بازار) پیوست و از آنجا به بعد، سراشیبی آغاز شد.

EOS که در فارسی آن را ایاس می‌خوانیم، یک شبکه مبتنی بر بلاک چین است که با هدف انتقال ارزش، ایجاد قراردادهای هوشمند و ساخت اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز ایجاد شد. معماری خلاقانه بلاک چین ایاس به‌گونه‌ای است که می‌توان این پلتفرم را به‌عنوان یک راهکار مقیاس‌پذیری (یعنی افزایش سرعت و کاهش هزینه) برای بلاک چین مطرح کرد. این پلتفرم در ابتدای فعالیت، به‌عنوان رقیبی قدرتمند برای اتریوم مطرح می‌شد؛ در حالی که امروزه بلاک چین‌های نوظهوری همچون پولکادات، کاردانو، سولانا، الروند، تزوس و بایننس اسمارت چین، با ادعای مقیاس‌پذیری بیشتر وارد میدان شده‌‌اند و رقبای جدی بلاک چین ایاس به شمار می‌آیند.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.

ارز ایاس



:: برچسب‌ها: ارز دیجیتال ایاس,خرید ایاس,فروش ایاس,قیمت ایاس,ایاس خرید,خرید ارز ایاس,EOS ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

ارز دیجیتال پنکیک سواپ چیست؟

حتماً تا حالا نام صرافی غیر متمرکز (DEX) را شنیده‌اید. در صرافی غیر متمرکز ارزهای دیجیتال، شما می‌توانید بدون نیاز به باز کردن حساب در صرافی، معامله ارز دیجیتال خود را به صورت همتا به همتا (کاربر به کاربر) و بدون واسطه انجام دهید. در واقع، شیوه عملکرد این صرافی‌ها به صورت غیرمتمرکز است و هیچ مرجع کنترل‌کننده‌ای وجود ندارد. پنکیک سواپ (PancakeSwap) یک پلتفرم مبادله غیر متمرکز (صرافی غیر متمرکز) برای مبادله توکن های BEP20 در یک بلاکچین به نام اسمارت چین بایننس (Binance Smart Chain) است. این بلاکچین مخصوص صرافی بایننس است. ارز دیجیتال پنکیک سواپ از مدل بازارساز خودکار (AMM) استفاده می‌کند که در آن کاربران از طریق استخرهای نقدینگی ترید می‌کنند. این استخرها با دارایی کاربران پر می‌شوند. کاربران توکن های BEP20 خود را به استخر نقدینگی واریز می‌کنند و در ازای آن، توکن‌های ارائه‌دهنده نقدینگی یا LP دریافت می‌کنند. کاربران در شبکه پنکیک سواپ می‌توانند از این توکن‌ها برای پرداخت بخشی از هزینه‌های معاملاتی استفاده کنند. توکن‌ های LP را توکن ‌های FLIP نیز می‌نامند.

در فارمینگ، کاربران می‌توانند توکن ‌های LP را در استخرها واریز کنند و در قبال آن به کاربران توکن کیک (CAKE) پاداش داده می‌شود. کاربران می‌توانند توکن‌ های CAKE را برای دریافت SYRUP استفاده کنند. همچنین قابلیت توکن کیک به عنوان توکن‌ حاکمیتی، قابلیت و ارزش بیشتری را برای رمزارز پنکیک سواپ به همراه خواهد داشت.

در ادامه به جزئیات مربوط به چگونگی به دست آوردن، نگهداری و استیک توکن Cake خواهیم پرداخت.

توکن کیک (CAKE)

توکن کیک (CAKE) توکن اختصاصی ارز دیجیتال پنکیک سواپ است. این ارز دیجیتال بر بستر شبکه بلاکچین اختصاصی بایننس (BEP-20) قرار گرفته است. در حال حاضر به ازای هر بلاک جدید تعداد 25 توکن کیک به افراد پرداخت می‌شود. با توجه به اینکه در هر روز 30 هزار بلاک جدید به شبکه اضافه می‌شود، هر روز تعداد 7.500.000 توکن کیک به شبکه اضافه خواهد شد.

در حال حاضر  توکن CAKE در جایگاه 84ام در سایت کوین مارکت کپ قرار دارد. حجم بازار این ارز دیجیتال در زمان نگارش مقاله چیزی حدود 378 میلیون دلار است. در حال حاضر عرضه کل این توکن چیزی حدود 174 میلیون دلار است و از این مقدار چیزی حدود 111 میلیون توکن کیک در گردش هستند. تعداد عرضه نهایی این توکن در حال حاضر در دسترس نیست.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.

ارز دیجیتال پنکک سواپ



:: برچسب‌ها: ارز دیجیتال پنکیک سواپ,خرید ارز پنکیک سواپ,خرید پنکیک سواپ,قیمت پنکیک سواپ,فروش پنکیک سواپ,PancakeSwap ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

مونرو چیست؟

ارز دیجیتال مونرو یک ارز دیجیتال امن، خصوصی و پیگیر گریز است و از رمزنگاری مخصوصی برای اطمینان یافتن از اینکه تمامی تراکنش‌هایش غیر قابل رهگیری و پیگیر گریز باقی می‌ماند، استفاده می‌کند. در جهانی با شفافیت روزافزون، دلیل به وجود آمدن ارز دیجیتالی مانند مونرو و علاقه به آن را می‌توان درک کرد. مونرو از الگوریتم اجماع اثبات کار استفاده می‌کند. این بدین معناست که مونرو نیز مانند بیت کوین یک ارز دیجیتال قابل استخراج است.

اولویت مونرو و جامعه آن بر ۳ ارزش کلیدی استوار است. در سایت مونرو این ویژگی‌ها به صورت زیر تعریف شده است:

  • امنیت: کاربران باید برای انجام تراکنش‌هایشان بدون اینکه با هرگونه خطا یا حمله‌ای مواجه شوند، قادر به اعتماد کردن باشند.
  • حریم شخصی: مونرو به حریم شخصی اهمیت زیادی می‌دهد. مونرو باید کاربرانش را در دادگاه‌های قضایی و در پرونده‌های بدتر حتی از مجازات مرگ نجات دهد !
  • تمرکززدایی: مونرو به بالاترین سطح از غیرمتمرکزسازی معتقد است.

تاریخچه پیدایش مونرو

در جولای ۲۰۱۲، برای اولین بار ارز دیجیتال بایت کوین (Bytecoin) از پروتکل کریپتونوت (CryptoNote) استفاده کرد. کریپتونوت پروتکل لایه کاربردی است که بسیاری از ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز بر بستر آن شکل گرفته‌اند.

مونرو در واقع فورکی از بایت کوین است که پس از شایعات درباره کوین‌های از پیش استخراج شده (Pre-Mined) بایت کوین شکل گرفت. زنجیره جدا شده در ابتدا بیت‌مونرو (Bitmonero) نام داشت و سپس به مونرو تغییر نام داد. مونرو در زبان اسپرانتو به معنی سکه (coin) است. در این بلاک چین جدید هر ۲ دقیقه یک بلاک استخراج و به زنجیره اضافه می‌شد.

مونرو یک پروژه منبع‌باز است و توسط یک تیم ۷ نفره اداره می‌شود. از آنجا که این پروژه بر محوریت ناشناس ماندن توسعه یافته، ۵ نفر از افراد تیم ناشناس بوده و ۲ نفر دیگر هویت خود را مشخص کرده‌اند. این افراد دیوید لاتاپی و ریکاردو اسپاگنی (معروف به Fluffypony) هستند.

علاوه بر این تیم ۷ نفره، بیش از ۳۰ توسعه دهنده و ۴۲۰ مشارکت‌کننده دیگر در طول قسمت‌های مختلفی از پروژه حضور داشته‌اند.

مونرو چگونه کار می‌کند؟

مونرو بر اساس یک پروتکل رمزنگاری لایه کاربردی ساخته شده که با استفاده از امضاهای حلقوی (Ring Signatures) بر روی محرمانگی تمرکز کرده است.

مفهوم امضاهای حلقوی اولین بار در سال ۲۰۰۱ و در کنفرانس رمزنگاری کوئینزلند استرالیا ارائه شد. ران ریوست (Ron Rivest)، آدی شمیر (Adi Shamir) و یائل تامان (Yael Tauman) این روش جدید رمزنگاری را معرفی کردند. در واقع امضاهای حلقوی پایه و اساس سازوکار تراکنش‌های مونرو پس از مخابره از سوی کیف پول‌ها است.

استفاده اصلی از مونرو به خاطر آدرس‌های مخفی و پیگیر گریز بودن تراکنش‌ها است. این ویژگی از دیده شدن عمومی فرستنده و گیرنده جلوگیری می‌کند یا به طور انتخابی با استفاده از سیستم کلید عمومی/کلید خصوصی تعبیه شده جداگانه به آن‌ها این قابلیت را می‌دهد که چه کسانی قادر به مشاهده فرستنده و گیرنده باشند.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.

ارز دیجیتال مونرو



:: برچسب‌ها: ارز دیجیتال مونرو,خرید ارز مونرو,خرید مونرو,قیمت مونرو,فروش مونرو,XMR,Monero ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

نحوه خرید ارز کازماس

برای معامله یا خرید ارز کازماس یا Atom در ایران باید چهار مرحله زیر طی کنید:

  • در صرافی تاپ کنز ثبت نام کنید.
  • احراز هویت خود را تکمیل کنید و منتظر تایید کارشناسان باشد.
  • بعد از تایید احراز هویت خود اقدام به واریز ریالی کنید.
  • ارز Atom را خرید کنید.

درباره کازماس

کازماس با نماد اختصاری ATOM یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷.۷۱ میلیارد دلار، در رتبه ۲۶ بازار قرار داشته و سهم ۰.۳۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از کازماس در این لحظه با قیمت ۳۴.۵۸ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۷,۱۱۰ تومان معادل ۹۳۷,۵۰۶ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۷۸۶.۷۳ میلیون دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۳.۶۲% افزایش یافته است. بالاترین قیمت کازماس در تاریخ ۲۹ شهریور ۱۴۰۰(20 September 2021) معادل ۴۴.۶۹ دلار بوده که همینک %۲۲.۶۲ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش کازماس ۲۲۲.۸۹ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۲۸۰.۶۷ میلیون خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن کازماس معامله می‌شود، صرافی ZG.com با سهم %۱۰.۰۱ از حجم معاملات روزانه است.

بهترین کیف پول های ATOM

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال Atom با توجه به میزان امنیت و کارایی که دارند انتخاب شده اند که عبارتند از:

  • کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S
  • کیف پول Lunie: از آنجا که این کیف پول توسط کازماس ارائه شده است بهترین عملکرد را در قبال Atom از خود نشان می دهد.
  • کیف پول Trust
  • کیف پول Guarda
  • کیف پول Cosmostation
  • کیف پول Wetez
  • کیف پول ImToken

آینده پیش روی Atom

ارز دیجیتال Atom در صورتی می تواند آینده ای خوب و تضمین شده داشته باشد که شبکه هایی که به کازماس متصل هستند رشد داشته باشند و فعالیت بیشتری از خود نشان دهند. انتظار نمی رود که شکوفایی قیمت کازماس را حداقل در یک تا دو سال آینده ببنیم. به دلیل اینکه رقبای قدرتمندی در این بازار به چشم می خورند که کار را برای این رمز ارز دشوار کرده است و شاید نتوان انتظار آنچنانی از آن داشت. در صورتی که توسعه دهندگان این شبکه بیشتر تلاش کنند و بتوانند آن را توسعه دهند به حدی که بتواند با رمز ارزهای دیگر رقابت کند، ارزش این رمز ارز نیز روز به روز افزایش خواهد داشت. در صورتی که به سرمایه گذاری های بلندمدت علاقه مندید کازماس بهترین گزینه پیش روی شماست.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.

خرید کازماس



:: برچسب‌ها: خرید ارز دیجیتال کازماس,قیمت کازماس,فروش کازماس,خرید کازماس,ATOM ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

ارز ترون

خرید و فروش ارز دیجیتال ترون

خرید ارز ترون همچون بیت کوین نیست که کاربران بتوانند با استفاده از ماینر آن را استخراج کنند. بلکه استخراج آن با استفاده از الگوریتمی به نام DPoS انجام می شود. اگر علاقه مند به معامله ترون در شبکه ارزهای دیجیتال هستید باید بدانید که این رمزارز را نمی توانید به صورت مستقیم با استفاده از ارزهایی همچون یورو، دلار و یا دیگر ارزهای فیات معامله کنید. بلکه ابتدا باید یکی از رمزهای پایه همچون بیت کوین و یا اتریوم را خریداری نموده و سپس داخل شبکه صرافی آن را با ترون مبادله کنید. از این پس می توانید ترون را داخل کیف پول خود ذخیره کرده و در معاملات خود از آن استفاده کنید.

نحوه معامله ترون در ایران

برای اینکه بتوانید ارز ترون را معامله کنید باید چهار مرحله طی کنید:

  • در صرافی تاپ کنز ثبت نام کنید.
  • احراز هویت خود را تکمیل کنید و منتظر تایید کارشناسان باشد.
  • بعد از تایید احراز هویت خود اقدام به واریز ریالی کنید.
  • ارز ترون را خرید کنید.

قیمت ترون و میزان سوددهی آن

قیمت ارز ترون در ابتدای فعالیت خود به ۰/۰۰۲ دلار در سال ۲۰۱۷ رسید و تنها بعد از گذشت یک ماه توانست به قیمت ۰/۰۲۸ برسد که در واقع در همین مدت اندک بیش از ۱۰۰۰۰ برابر رشد پیدا کرد. در سال ۲۰۱۸ ترون نیز مانند دیگر رمرزارزها دچار سیر نزولی قیمت شد. اما در میان تمام آن ها توانسته است بهترین عملکرد را داشته باشد.

کیف پول های مورد استفاده برای ترون و مزایا و معایب

Ledger Nano : یکی از بهترین کیف پول های ارز ترون است که امنیت بسیار بالایی دارد. از ارزهای بسیاری پشتیبانی می کند. به راحتی قابل اتصال به گوشی بدون کابل است. کارمزد بالایی دریافت می کند.

trezor wallet : از ترون و تعداد زیادی از رمزهای پایه پشتیبانی می کند. رابط کاربری ساده ای دارد. قیمت بالایی دارد.

TronLink : رابط کاربری ساده ای دارد و می توانید به راحتی با استفاده از گوشی به آن متصل شوید و به همین خاطر نیز طرفداران بسیاری دارد.

Atomic Wallet : از معروف ترین و معتبرترین کیف پول های ارز ترون است که از رمزارزهای بسیاری پشتیبانی می کند.

trust wallet : از آنجا که از طرف شرکت بایننس ارائه شده است، امنیت و اعتبار بالای آن تضمین شده است.

آینده پیش روی ترون

با توجه به شرایط کنونی و وضعیت کشور واقعا پیش بینی آینده کار دشواری است. اما با این حال طبق برآوردهایی که توسط مجلات و روزنامه های معتبر اقتصادی انجام شده است، این پیش بینی وجود دارد که ارزش ترون حتی ممکن است به یک دلار نیز در آینده برسد. اگر این پیش بینی حداقل در ۵ سال آینده به حقیقت بپیوندد صاحبان ترون سود ۵/۵ برابری را تجربه خواهند کرد. از آنجا که هدف سازندگان شبکه ترون نیز ایجاد یک اینترنت غیر متمرکز است که هیچ گونه وابستگی به شبکه های دیگر ندارد می توان گفت آینده خوبی در انتظار ارز ترون خواهد بود و کسانی که علاقه مند به فعالیت در عرصه ارزهای دیجیتال هستند می توانند روی معاملات آن حساب باز کنند. این شبکه همکاری خوبی با شرکت سامسونگ دارد و از گوشی سری S10 به بعد تمامی گوشی های این شرکت از ترون پشتیبانی می کنند و همین حمایت سامسونگ نیز می تواند آینده ای روشن برای رمزارز ترون بنمایاند.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: خرید ارز دیجیتال ترون,خرید ترون,فروش ترون,قیمت ترون,tron ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

نحوه خرید اتریوم کلاسیک در ایران

برای خرید اتریوم کلاسیک و معامله آن باید چهار مرحله طی کنید:

  • در صرافی تاپ کنز ثبت نام کنید.
  • احراز هویت خود را تکمیل کنید و منتظر تایید کارشناسان باشد.
  • بعد از تایید احراز هویت خود اقدام به واریز ریالی کنید.
  • ارز اتریوم کلاسیک را خرید کنید

مشکل هک DAO چگونه حل شد؟

شبکه اتریوم کلاسیک به گونه ای تعریف شده بود که پول پس از ۲۸ روز به حساب وارد می شد و تیم DAO تقریبا یک ماه فرصت داشت تا بتواند این معضل بزرگ را قبل از اینکه اتریوم نقد شود حل کند. دو راه پیش روی آن ها بود. انشعاب سخت(Hard Fork) و انشعاب نرم(Soft Fork) و در نهایت تیم اتریوم توانسته با استفاده از انشعاب نرم، پول را به حساب شبکه بازگرداند. همانطور که می دانید بلاک چین غیر قابل تغییر است، مگر اینکه آن را با استفاده از دو انشعاب نرم و سخت تغییر بدهند. با استفاده از سیستم Soft Fork می توان بلاک چین را برای کسانی که تمایل دارند آپدیت کرد و اگر تمایلی نداشته باشند همان نسخه قدیمی باقی خواهد ماند.

تفاوت های میان اتریوم و اتریوم کلاسیک

اتریوم و اتریوم کلاسیک را می توان از سه جهت بررسی کرد:

تعداد برنامه های غیر متمرکز

پس از آپدیت بلاک چین اتریوم، تقریبا نزدیک به ۹۰ درصد از برنامه های Dapp(برنامه های غیر متمرکز) اتریوم قدیمی به اتریوم منتقل شد. با این حال می توان گفت تعداد برنامه ها در اتریوم بسیار بیشتر است. به گونه ای که Dapp های اتریوم ورژن قدیمی شاید کلا به ‍۱۰ عدد هم نرسد. همین مسئله نیز باعث شده است که برنامه نویسی بر روی اتریوم قدیمی دشوار باشد. توسعه دهندگان اتریوم جدید می توانند به بسیاری از افزونه ها از جمله Metamask دسترسی داشته باشند که برای توسعه دهندگان قدیمی این آپشن قفل است.

تفاوت در بازار عرضه و تقاضا

اتریوم کلاسیک و اتریوم به یک اندازه عرضه می شوند. اتریوم هم اکنون در رده دوم جدول ارزهای دیجیتال قرار دارد. اما اتریوم قدیمی روز به روز به رتبه های پایین تنزل پیدا می کند و بازار این دو اصلا قابل قیاس با یکدیگر نیست. البته تمام این صحبت ها به این معنا نیست که بازار اتریوم قدیمی ارزش زیادی ندارد. توسعه دهندگان آن اخیرا همکاری خود را با شرکت های بزرگی آغاز کرده اندکه می تواند در آینده آن تاثیر زیادی داشته باشد. همچین به روز رسانی هایی در این شبکه روی داده است که باعث شده است این دو نسل اتریوم بتوانند با یکدیگر در تعامل باشند.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.

ارز اتریوم کلاسیک



:: برچسب‌ها: اتریوم کلاسیک,خرید اتریوم کلاسیک,قیمت اتریوم کلاسیک,فروش اتریوم کلاسیک ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

نحوه معامله ارز استلار در ایران

برای خرید ارز استلار XLM را معامله کنید باید چهار مرحله طی کنید:

  • در صرافی تاپ کنز ثبت نام کنید.
  • احراز هویت خود را تکمیل کنید و منتظر تایید کارشناسان باشد.
  • بعد از تایید احراز هویت خود اقدام به واریز ریالی کنید.
  • ارز استلار را خرید کنید.

علت محبوبیت استلار در میان رمز ارزها

هدف از ساخت ارز دیجیتال استلار، ایجاد رابطه و تبادلات مالی با سرعت بالا و کیفیت مطلوب بین موسسات و بانک ها بود تا افراد در محیطی با امنیت بالا بتوانند معاملات مالی خود را انجام دهند. شبکه استلار قادر است در عرض چند ثانیه بیش از چند هزار تراکنش را ثبت کند و همین سرعت بالا نیز باعث محبوبیت استلار در میان دیگر رمز ارزها شده است. در این شبکه می توانید پرداخت های مالی خود را با قیمتی بسیار مناسب و سرعت بالا انجام دهید.

مزایای رمز ارز استلار

ویژگی های استلار که باعث منحصر به فرد شدن آن شده است

سرعت بالای تبادلات مالی ارزان قیمت. کارمزد تراکنش ها در استلار بسیار ارزان تر از بسیاری از رمز ارزهاست.

شبکه استلار از عناصر پیشرفته ای نشات گرفته است و استفاده از قرارداد های هوشمند در کنار امضاهای چندگانه ویژگی هایی است که باعث شده اند عملکرد شبکه به طور چشمگیری افزایش داشته باشد.

بهترین کیف پول های استلار

ارز دیجیتال استلار کیف پول اختصاصی خود را دارد که می توانید با استفاده از آن مبادلات خود را انجام دهید. از این کیف پول می توانید در سیستم عامل های ویندوز، مک و لینکوس استفاده کنید. رابط کابردی ساده ای دارد که هر شخصی می تواند به راحتی از آن استفاده کند. البته کیف پول های معتبری نیز در شبکه موجودند که می توانید از آن ها برای ذخیره، دریافت و ارسال استلار استفاده کنید که عبارت اند از

  • لجر نانو (Ledger) کیف پول سخت افزاری است که امنیت بسیار بالایی دارد و برای مبادلات ارز دیجیتال استلار می توانید از آن استفاده کنید.
  • پاپایابات (PapayaBot) یک ربات است که در تلگرام شبکه استلار فعالیت می کند و نه تنها استلار که برخی از رمز ارزها را نیز می توانید در آن مبادله کنید.
  • لابستر (LABSTR) نوعی کیف پول تحت وب است. البته اگر درباره کیف پول ارزهای دیجیتال مطالعه داشته باشید می دانید که کیف پول های تحت وب امنیت بالایی دارند و امکان هک آن و از بین رفتن سرمایه وجود دارد. اما این کیف پول رابط کاربری ساده ای دارد و می توانید آن را در گوشی خود نیز برای نقل و انتقالات استلار استفاده کنید.
  • بلاک چین (Blockchain) جزو کیف پول های دیجیتالی است که سالیان سال است برای مبادلات ارزهای دیجیتال استفاده می شود و می توانید با خیال راحت برای مبادله استلار نیز از آن استفاده کنید.
  • اتمیک (Atomic) این کیف پول از معروف ترین والت های ارز دیجیتال است که برای مبادله استلار نیز می توانید از آن استفاده کنید.

قیمت رمز ارز استلار

قیمت ارز دیجیتال استلار با استفاده از میزان عرضه و تقاضای سرمایه گذاران مشخص می شود. این رمز ارز در سال گذشته بالاترین افزایش قیمت خود را تجربه کرد یعنی ۰۰۶۵ دلار و در واقع قیمت آن از ابتدای امر تا سال گذشته حدود ۳۰۰ برابر شده بود. رشد قیمت استلار همچنان ادامه دارد و آینده روشنی پیش روی این رمز ارز محبوب قرار دارد.

کلام آخر

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال شما را به بازدید از سایت تاپ کنز دعوت می کنیم.

 خرید استلار



:: برچسب‌ها: خرید استلار , ارز استلار , xml , خرید xml ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

هر آنچه درباره خرید پالیگان (ماتیک سابق) باید بدانید

خرید ارز پالیگان (ماتیک سابق) با نماد اختصاری MATIC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸.۳۴ میلیارد دلار، در رتبه ۲۱ بازار قرار داشته و سهم ۰.۳۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از پالی‌گان (ماتیک سابق) در این لحظه با قیمت ۱.۲۴ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۷,۴۸۴ تومان معادل ۳۴,۱۲۷ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۶۸۰.۵۹ میلیون دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر -۴.۲۰% کاهش یافته است. بالاترین قیمت پالی‌گان (ماتیک سابق) در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰(18 May 2021) معادل ۲.۶۸ دلار بوده که همینک %۵۳.۶۶ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش پالی‌گان (ماتیک سابق) ۶.۷۲ میلیارد و تعداد کل واحدهای آن ۱۰ میلیارد خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن پالی‌گان (ماتیک سابق) معامله می‌شود، صرافی CoinTiger با سهم %۲۲.۳۲ از حجم معاملات روزانه است.

روند قیمت ارز دیجیتال Matic

ارز دیجیتال Matic هر ماه به اندازه مشخصی منتشر می شود و در نهایت به میزان ۱۰ میلیارد واحد تا ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. در حال حاضر ارز دیجیتال Matic در جدول رمزارزها رتبه ۳۵ را به خود اختصاص داده است و در چند ماه اخیر با رشد قیمت همراه بوده است. این رمز ارز در آپریل ۲۰۲۱ توانست بالاترین قیمت خود را تجربه کند.

نحوه معامله ارز Matic در ایران

برای اینکه بتوانید ارز matic را معامله کنید باید چهار مرحله طی کنید:

  • در صرافی تاپ کنز ثبت نام کنید.
  • احراز هویت خود را تکمیل کنید و منتظر تایید کارشناسان باشد.
  • بعد از تایید احراز هویت خود اقدام به واریز ریالی کنید.
  • ارز matic را خرید کنید.

کیف پول های Matic

کیف پول های متعددی از ارز دیجیتال Matic پشتیبانی می کنند که برای ذخیره و معامله این رمز ارز می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. بهترین کیف پول های این ارز دیجیتال عبارتند از:

  • کیف پول سخت افزاری Ledger
  • کیف پول سخت افزاری Trezor
  • کیف پول سخت افزاری CoolWallet S
  • کیف پول سخت افزاری SafePal
  • کیف پول نرم افزاری Atomic
  • کیف پول نرم افزاری MyEther

آینده پیش روی Matic

پیشگویی آینده ارز دیجیتال Matic همچون دیگر رمز ارزها دشوار است. به دلیل اینکه بازار نوپایی است و با نوسانات بسیاری روبرو است. اما با مشاهده وضعیت شبکه آن و حمایت هایی که از آن انجام می شود می توان تا حدودی پیش بینی کرد که چه آینده ای در انتظار آن است. طبق پیش بینی های انجام شده اعلام شده است که حداقل تا ۵ سال آینده این رمز ارز می تواند بالاترین رشد قیمت را تجربه کند و سرمایه گذاران این توکن می توانند سود قابل توجهی به دست آورند. مشارکت هایی که شرکت سازنده با چند شرکت مطرح در زمینه ارزهای دیجیتال انجام داده است باعث رشد قیمت این رمز ارز شده است.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.

پولیگان



:: برچسب‌ها: خرید ماتیک,ارز دیجیتال ماتیک,خرید پولیگان,پولیگان ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

روند قیمت رمز ارز ICP از گذشته تا امروز

توکن ICP از تیمی بزرگ و قدرتمند ساخته شده است و شرکت های بزرگی از آن حمایت می کنند و همه این عوامل باعث رشد قیمت چشمگیر این رمز ارز شد. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتالICP  چیزی حدود ۳۶۷ /۳۱ دلار است و در میان رمز ارزها رتبه هشتم را به خود اختصاص داده است. از ابتدای تولید تا کمتر از یک ماه این رمز ارز  با نوسانات بسیاری روبرو شد و توانست قیمتی بالای ۷۰۰ دلار را تجربه کند و ظرف مدت چهار روز توانست رتبه چهارم از جدول رمز ارزها را از آن خود کند.

این رمز ارز از همان ابتدای ورود در لیست بزرگ ترین صرافی های دنیا قرار گرفت و توانست بسیاری از توجهات را به خود جلب کند. بسیاری از سرمایه گذاران برای خرید آن روی آورند. اما در مدت کوتاهی نیز با افت قیمت مواجه شد و قیمت آن به حدود ۶۰۰ دلار رسید. اما پس از گذشت چند ماه تقریبا به تعادل قیمت رسیده است و با نوسانات کمی روبرو شده است.

آیا رمز ارز ICP استخراج می شود؟

ارز دیجیتال ICP جزو رمز ارزهایی است که از الگوریتم اثبات سهام در تراکنش ها تبعیت می کند. از این رو این رمز ارز استخراج نمی شود و برای به دست آوردن و خرید و فروش آن باید از صرافی های معتبر اقدام کنید.

نحوه خرید ارز دیجیتالی ICP

برای اینکه بتوانید ارز ICP را معامله کنید باید چهار مرحله زیر را طی کنید:

  • در صرافی تاپ کنز ثبت نام کنید.
  • احراز هویت خود را تکمیل کنید و منتظر تایید کارشناسان باشد.
  • بعد از تایید احراز هویت خود اقدام به واریز ریالی کنید.
  • ارز ICP را خرید کنید.

بهترین کیف پول های ICP

ارز دیجیتال ICP نوپا است و شبکه بلاک چین اختصاصی خود را دارد و از این رو کیف پول های کمی از آن پشتیبانی می کنند. اما برای خرید و فروش این رمز ارز می توانید از صرافی داخلی بایننس استفاده کنید و یا از کیف پول های Coinlist و Safepal برای معامله این رمز ارز استفاده کنید.

چه آینده ای در انتظار ICP است؟

از نظر سازنده ارز دیجیتال ICP، پس از بیت کوین و اتریوم، این رمز ارز بزرگترین تحول و نوآوری در صنعت ارزهای دیجیتال به شمار می آید. به گفته ویلیامز این رمز ارز با استفاده از سرعت اینترنت قابل اجراست و بسیاری از برنامه های بلاک چین و منبع باز می توانند از طریق آن اجرا شوند. با توجه به اهدافی که تیم سازنده در نظر گرفته است و اگر بتواند سر قول ها و اهدافی که به کاربران خود داده است بماند و با توجه به قیمت بالایی که این رمز ارز دارد، می توان گفت آینده روشنی پیش روی ICP است و می توانید برای سرمایه گذاری این رمز ارز را انتخاب کنید.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.

رمز ارز ICP



:: برچسب‌ها: رمز ارز ICP, قیمت ICP,خرید ICP ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

لایت کوین

قیمت و آینده لایت کوین

اگر تصمیم به خرید لایت کوین دارید این سوال ایجاد می شود که در آینده چه چیزی انتظار شما را می کشد. در ابتدای شروع فعالیت ارز دیجیتال لایت کوین قیمت آن یک سنت بود. اما در سال ۲۰۱۷ ناگهان رشد قیمتی باورنکردی تجربه کرد و قیمت آن ۱۷۰۰ برابر شد و در نهایت در بالاترین میزان خود به قیمت ۳۲۰ دلار رسید. اما قیمت آن کم کم روند نزولی به خود گرفت. البته هنوز هم در حال رشد است. اما رشد اولیه خود را هنوز تجربه نکرده است. لایت کوین در حال حاضر در رتبه پنجم بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد و جزو محبوب ترین ارزهای دیجیتال محسوب می شود. ارز دیجیتال لایت کوین پتانسیل مناسبی برای افزایش قیمت و رشد در آینده دارد.

ارز لایت کوین را از کجا بخریم؟

برای اینکه بتوانید ارز لایت کوین LTC را معامله کنید باید چهار مرحله طی کنید:

  • در صرافی تاپ کنز ثبت نام کنید.
  • احراز هویت خود را تکمیل کنید و منتظر تایید کارشناسان باشد.
  • بعد از تایید احراز هویت خود اقدام به واریز ریالی کنید.
  • ارز لایت کوین را خرید کنید

برترین کیف پول های ارز لایت کوین

کیف پول های متنوعی برای ارز دیجیتال لایت کوین ارائه شده است. اما در انتخاب خود باید دقت کافی داشته باشید. از آنجا که مدیریت حسابتان بر عهده خودتان است، باید کیف پولی انتخاب کنید که امنیت بالایی داشته باشد. بهترین و معتبرترین کیف پول هایی که از لایت کوین پشتیبانی می کنند عبارت اند از:

  • کیف پول Ledger Sano X
  • کیف پول Ledger Sano S
  • کیف پول Trezor
  • کیف پول Litewallet
  • کیف پول Trust
  • کیف پول Atomic
  • کیف پول Electrum-LTC
  • کیف پول Exodus

مزایای ارز لایت کوین

با استفاده شبکه ارز دیجیتال لایت کوین به راحتی و بدون دغدغه می توانید مقادیر زیادی ارز از سراسر جهان به منطقه ای دیگر انتقال دهید.

به راحتی می توانید اپلیکیش کیف پول لایت کوین را بر روی لپ تاپ و یا گوشی خود نصب کنید و از آن برای نقل و انتقالات لایت کوین استفاده کنید.

سرعت بالای تراکنش ها و قیمت ناچیز کارمزدها باعث شده است لایت کوین به یک رمز ارز محبوب و پرطرفدار تبدیل شود.

قدرت پردازش الگوریتم های شبکه لایت کوین به حدی است که می تواند سالانه ۴ برابر بیشتر از بیت کوین ارز استخراج کند.

به صورت غیر متمرکز طراحی شده است و در هر جای جهان که باشید می توانید به سرورهای لایت کوین دسترسی داشته باشید.

برای رسیدن به سود بیشتر می توانید یک ماینر برای خود خریداری کنید و لایت کوین استخراج کنید و به این ترتیب دسترسی های خود به شبکه را افزایش دهید.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.

 



:: برچسب‌ها: لایت کوین,خرید لایت کوین ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

نحوه خرید بیت کوین کش در ایران

برای خرید بیت کوین کش باید چهار مرحله طی کنید:

  • در صرافی تاپ کنز ثبت نام کنید.
  • احراز هویت خود را تکمیل کنید و منتظر تایید کارشناسان باشد.
  • بعد از تایید احراز هویت خود اقدام به واریز ریالی کنید.
  • ارز بیت کوین کش را خرید کنید

به دلیل اینکه ممکن است یک تراکنش دو بار انجام شود و رمز ارز دوبار خرج شود. اما این روش برای معاملات کوچکی که احتمال دو بار خرج کردن برای آن ها وجود ندارد می تواند یک مزیت خوب باشد. البته تصور نکنید تراکنش بدون نیاز به تایید، خدشه ای به شبکه بیت کوین کش وارد می کند. در این شبکه امکان جایگزین شدن تراکنش دوم حذف شده است، فضای بزرگی برای انجام تراکنش ها در نظر گرفته شده است و مدت زمانی که تراکنش ها تایید می شوند همواره ثابت است.

قیمت بیت کوین کش از گذشته تا امروز و آینده آن

ارز دیجیتال بیت کوین کش از همان ابتدای پیدایش یکی از بهترین رمز ارزهای موجود در بازار بود و در بهترین حالت در رتبه چهارم جدول رمز ارزها قرار گرفته است. این رمز ارز از همان ابتدا با نوسانات قیمتی زیادی همچون دیگر ارزهای دیجیتال روبرو بود و تنها در عرض ۵ ماه از ظهور آن، سرمایه داران رشد قیمت ۴۰۰۰ درصدی را تجربه کردند و همین مسائل باعث شد افراد زیادی به آن روی آوردند. اما در سال ۲۰۱۸ بازار ارزهای دیجیتال با رکود عجیبی روبرو شد و متاسفانه این رمز ارز نتوانست همچون بیت کوین آن طور که باید خود را احیا کند. این دو رمز ارز نقطه مقابل یکدیگرند. هر زمان که حس کردید سرمایه گذاری در بیت کوین شما را به نقطه خوبی قرار نیست برساند بهترین کار این است که در بیت کوین کش سرمایه گذاری کنید. امیدواری به این رمز ارز در ازای ناامیدی از بیت کوین خواهد بود.

کیف پول های بیت کوین کش

کیف پول های متنوعی برای بیت کوین کش به صورت رایگان ارائه شده است که با پرس و جو از کاربران می توانید یکی از آن ها را انتخاب کرده و در گوشی و یا لپ تاپ خود نصب کنید. بهترین کیف پول های این رمزارز عبارتند از:

  • کیف پول Trust
  • کیف پول Bitcoin.com
  • کیف پول Ledger
  • کیف پول Trezor
  • کیف پول Atomic

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.

بیت کوین کش



:: برچسب‌ها: بیت کوین کش , خرید بیت کوین کش ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

آشنایی با چین لینک

چین لینک chainlink در سال ۲۰۱۷ توسط سرگئی نظروف معرفی شد. چین لینک شبکه رمزنگاری‌شده از گره‌ها و مبتنی بر بلاک چین است. بلاک چین چین لینک از طریق اوراکل، پیوندی بین داده‌های دنیای واقعی و قراردادهای هوشمند برقرار می‌کند؛ مانند بلاک چین بیت کوین و اتریوم بلاک‌چین link غیرمتمرکز است، به این معنا که هیچ مرجعی بر امور آن کنترلی ندارد. کوین مرتبط با چین لینک به‌عنوان رمز ارز link شناخته ‌می‌شود که یکی از توکن‌های استاندارد erc20 است. از این رمز ارز برای پرداخت هزینه‌های معاملات در شبکه vhainlink استفاده‌ می‌شود. با توجه به این‌که Link در ۱۲ ماه گذشته افزایش قیمت زیادی داشته، در ادامه مطلب قصد داریم درباره علت ابداع و نحوه کارکرد این شبکه صحبت کنیم.

علت ابداع چین لینک

قراردادهای هوشمند، قراردادهای از پیش تعریف‌شده‌ای هستند که برای آنالیز شرایط در بلاک چین ایجاد می‌شوند. این قراردادها به‌منظور ارزیابی تصمیم نهایی خود به شرایط و داده‌های مشخصی متکی می‌باشند. ازآنجایی‌که قراردادهای هوشمند مبتنی بر بلاک چین هستند، هر دو قابل تائید و تغییرناپذیر هستند. به این معنا که هیچ فردی نمی‌تواند آن‌ها را حذف و یا اصلاح کند.

بااین‌حال برنامه قراردادهای هوشمند شاهد محدودیت‌هایی است که بر اساس آن‌ها این قراردادها به داده‌هایی فراتر از بلاک چین وابسته هستند. این همان نقطه‌ای است که بر اساس آن باید داده‌های خارج از زنجیره به فرمت درون زنجیره‌ای ترجمه شوند. به دلیل تفاوت زبان داخل و خارج زنجیره پیوند منابع داده‌های خارجی با قراردادهای هوشمند دشوار است.

بلاک چین chainlink ابداع شد تا این شکاف را طریق یک شبکه غیرمتمرکز اوراکل‌ برطرف کند. اوراکل‌ به‌عنوان میان‌افزار عمل کرده و داده‌ها را از منابع خارجی به زبانی که قراردادهای هوشمند داخلی آن‌ها را درک ‌می‌کنند، ترجمه کند.

 

نحوه کارکرد چین‌ لینک

زمانی که یک قرارداد هوشمند به اطلاعات نیاز دارد درخواستی برای دریافت اطلاعات موردنیاز ارسال‌ می‌کند. پروتکل chainlink درخواست ارسال‌شده را به‌عنوان یک رویداد درنظرگرفته و متعاقباً قرارداد هوشمند دیگری را به‌عنوان chainlink Service Level Agreement یا به‌اختصار SLA، برای جمع‌آوری داده‌ها از منابع خارج از بلاکچین ایجاد می‌کند.

  • قرارداد SLA سه قرارداد فرعی ایجاد‌ می‌کند:
  • قرارداد اعتبار: این قرارداد سابقه گره اوراکل را برای اطمینان از اعتبار و عملکرد خوب آن، ارزیابی کرده و تائید می‌کند. در طول این فرایند گره‌های غیرقابل‌اعتماد و ناکارآمد حذف می‌شوند.
  • قرارداد تطبیق سفارش: درخواست قرارداد را به گره (node) ارائه داده و در عوض پیشنهاد‌های آن‌ها را دریافت ‌می‌کند. سپس در ادامه نوع و تعداد صحیح گره‌ها را برای پاسخگویی به درخواست مشخص ‌می‌کند.
  • قرارداد تجمع: تمام اطلاعات جمع‌آوری‌شده توسط اوراکل‌های انتخاب‌شده را برای ارزیابی، تطبیق و تائید نهایی. جمع‌آوری می‌کند.
  • در این مرحله، چین لینک هسته (core)، برای فهم منابع API خارجی، “درخواست”را از زبان درون زنجیره‌ به زبان خارج زنجیره ترجمه‌ می‌کند.
  • سپس درخواست ترجمه‌شده به API هدایت‌ می‌شود.API داده‌ها را از منبع خارجی جمع‌آوری می‌کند.
  • در آخر نیز پس از جمع‌آوری اطلاعات موردنیاز بار دیگر اطلاعات به زبان درون زنجیره ترجمه‌شده و به CAC ارسال می‌شود

اپراتورهای قراردادهای هوشمند برای پرداخت هزینه‌های عملکرد گره بلاک چین chainlink از رمز ارز link استفاده‌ می‌کنند. قیمت‌ها بر مبنای تقاضای داده و بازار فعلی این نوع داده‌ها مشخص می‌شود.

چین لینک



:: برچسب‌ها: چین لینک,خرید چین لینک ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

درباره ارز دیجیتال یونی سواپ

اکثر صرافی‌هایی که امروزه در این زمینه فعالیت دارند به صورت متمرکز فعالیت خود را انجام می‌دهند. صرافی‌های متمرکز معمولاً کمتر قابل اطمینان هستند و همین عامل نیز باعث به وجود آمدن ایده صرافی‌های غیرمتمرکز شد. صرافی یونی سواپ یکی از بهترین و جدیدترین صرافی‌های غیرمتمرکز است که امروزه می‌توان؛ ارز دیجیتال یونی سواپ نیز متعلق به همین صرافی است که با توجه به قدرت بسیار بالای این صرافی می‌توان این ارز را گزینه خوبی برای کسب درآمد دانست.

فرض کنید که شما می‌خواهید یک واحد بیت‌کوین خود را به قیمت ۵۰ هزار دلار بفروشید؛ برای اینکه این معامله صورت گیرد، باید شخص دیگری در آن طرف معامله قرار گیرد و قصد خرید یک واحد بیت‌کوین به قیمت ۵۰ هزار دلار یا بیشتر را داشته باشد، در غیر این صورت معامله‌ای صورت نمی‌گیرد. این موضوع مخصوصاً برای ارزهایی که عمق زیادی ندارند و درواقع کاربران کمتری دارند، خرید و فروش را به مراتب سخت‌تر می‌کند. اما یونی‌سواپ با کمک گرفتن از پروتکل نقدینگی این مشکل را برطرف کرده است. در حقیقت پروتکل نقدینگی یکی از ویژگی‌های یونی‌سواپ است که آن را بیش از پیش برای کاربران جذاب کرده است.

شیوه کار به این صورت است که همه کاربران دارایی‌های خود را در استخر نقدینگی با هم به اشتراک می‌گذارند و این موضوع باعث می‌شود که کاربران برای انجام مبادلات خود منتظر نباشد تا شخصی قصد معامله در همان زمان و همان قیمت را داشته باشد و از سوی دیگر با این کار مقداری از کمسیون حاصل از انجام معامله به کاربرانی که دارایی هود را در استخر نقدینگی به اشتراک گذاشتند تقسیم می‌شود. این یک قدم رو به جلو در زمینه مبادلات ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید.

تاریخچه و بنیان گذاران یونی سواپ

یونی سواپ به عنوان طرحی برای معرفی AMM ها یا بازار ساز خودکار در اتریوم به مخاطبان ارائه شد، خالق این پلتفرم هیدن آدام ، توسعه دهنده اتریوم است، او حین نهایی کردن یونی سواپ در پروژه‌های مختلفی کار می‌کرد و کار او مستقیماً توسط خالق اتریوم اطلاع داده شد. بوترینحتی در نهایت نام پروتکل که در ابتدا به Unipeg معروف بود را به آن داد .

آدام همچنین گفته است که الهام اصلی پلتفرم یونی سواپ از یکی از پست‌های وبلاگ خود بوترین ناشی شده است. ایده اصلی او برای تمرکز بر اتریوم پس از آن انجام شد که یکی از دوستانش او را متقاعد کرد که تحقیق و درک پروتکل را در سال ۲۰۱۷ آغاز کند. همانطور که در مطالب قبلی نیز گفتیم، توکن این پلتفرم در سپتامبر سال ۲۰۲۰ ایجاد شده است.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.

یونی سواپ



:: برچسب‌ها: ارز دیجیتال یونی سواپ ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

بایننس کوین (BNB) چیست؟

بایننس کوین توکن‌هایی هستند که در پلتفرم بایننس استفاده می‌شوند، بنابراین با اینکه این توکن در بازار آزاد معامله می‌شود و ارزش آن نوسان می‌کند، به طور سنتی همان چیزی است که شما به عنوان ارزهایی مانند دلار آمریکا یا بیت کوین می‌شناسید.

به همین علت، موارد استفاده برای بایننس کوین بسیار ارزشمند است و به همین دلیل است که ما شاهد افزایش ارزش این رمزارز هستیم.

بایننس کوین همان چیزی است که به عنوان آلت کوین شناخته می‌شود و هنگام ایجاد آن براساس استاندارد ERC-20 و با استفاده از شبکه اتریوم و بلاک چین ساخته شده است. این بدان معناست که این سکه نیز از قوانینی که جامعه برای بلاک چین اتریوم وضع کرده است پیروی می‌کند.

با این حال، مهم‌تر از همه، به بایننس کوین اجازه می‌دهد تا از ثبات و ایمنی بلاک چین و شبکه اتریوم بهره‌مند شود. دیگر نگران دزدیده شدن سکه‌های خود در یک حمله ۵۱٪ یا سناریوی هزینه‌های دو برابر نخواهید بود زیرا با ساخته شدن در شبکه اتریوم این ارز در برابر این تهدیدات محافظت می‌شود.

همه این‌ها در آوریل ۲۰۱۹ تغییر یافت، زمانی که صرافی Binance، BNB را به شبکه اصلی خود منتقل کرد. در آن زمان آنها ۵ میلیون توکن ERC-20 BNB را نیز سوزاندند و مقدار متناظر توکن BNB بومی BEP-2 را به کیف پول‌های خود اختصاص دادند.

در آن زمان بایننس کاربران را تشویق می‌کرد که توکن‌های ERC-20 BNB خود را به توکن‌های بومی BEP-2 تبدیل کنند، با این حال از نوامبر ۲۰۱۹، بایننس هنوز از توکن‌های ERC-20 پشتیبانی می‌کند و کاربران هنوز قادر به انتقال به توکن BEP-2 هستند، اگرچه امکان حذف توکن‌های ERC-20 بیش از این وجود ندارد.

تفاوت اصلی بایننس کوین و بیت کوین چیست؟

  • زمانی که صحبت از معامله‌ بیت‌کوین است، معامله‌گر همیشه باید در نظر داشته باشد که از کدام صرافی کریپتو استفاده کند. چراکه همه‌ صرافی‌ها و سایت‌ها به یک اندازه قابل اعتماد و امن نیستند. ارز دیجیتال بایننس کوین در صرافی Binance پذیرش می‌شود که این یکی از امن‌ترین صرافی‌ها در جهان است.
  • تمرکز در برابر عدم تمرکز: بیت‌کوین در همه جا معامله می‌شود و نسبت به انواع مختلفی از متغیرها آسیب‌پذیر است. ارز دیجیتال بایننس کوین کمتر مستعد تاثیر از شرایط خارجی است اما به شدت تاثیرپذیر از شرایط داخلی Binance است.
  • بایننس کوین، ارزی جدید است که در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد. اما از طرف دیگر، بیت‌کوین دارای سابقه طولانی و اثبات شده‌ای است که برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ منتشر شد.
  • حداکثر تعداد بیت‌کوین‌ها، ۲۱ میلیون اما عرضه‌ بایننس کوین ۲۰۰ میلیون کوین است. این بدان معناست که طی سالهای آینده، کوین‌های BNB می‌توانند به لحاظ حجم کلی، از بیت‌کوین سبقت بگیرند.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.

بایننس کوین



:: برچسب‌ها: بایننس کوین , BNB ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

وضعیت ارز دیجیتال پولکادات

خرید پولکادات در عرضه اولیه شبکه پولکادات در سال ۲۰۱۷ به میزان ۱۴۰ میلیون دلار برای این شرکت سودآوری داشت. در ادامه و در سال های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ نیز شرکت تصمیم گرفت این رمز ارز را به صورت خصوصی به فروش برساند که باز هم از این راه ۱۰۰ میلیون دلار به دست آورد. یکی از کیف پول های این رمز ارز به نام اتریوم پاریتی دچار مشکل شد و از این رو تقریبا نصف توکن های این شبکه قفل شد. اما هیچ تاثیری بر روی فعالیت شبکه پولکادات و توانایی های آن نداشت. در سال ۲۰۲۰ شبکه اجازه داد توکن های باقیمانده در صرافی ها معامله شوند و روز به روز نیز قیمت آن سر به فلک می کشد و در جدول رمز ارزها در کنار قدرتمند ترین آن ها و در میان ۱۰ رتبه برتر قرار گرفته است.

اهداف ارز دیجیتال پولکادات

ارز دیجیتال DOT بیشتر به سه دلیل در شبکه مورد استفاده قرار می گیرد:

Staking: نوعی سهام گذاری در شبکه است و به این معنا که این شبکه کاربران خود را به داشتن رفتاری درست و منطقی با توجه به نظریه بازی دعوت می کند. در صورتی که کاربر رفتار درستی داشته باشد پاداش دریافت خواهد کرد و در صورتی که بخواهد دست به خرابکاری بزند، توکن های خود را از دست خواهد داد. به این ترتیب دیگر هیچ عاملی نمی تواند امنیت شبکه را تهدید کند.

Governance: سرمایه گذاران شبکه از حاکمیت برخوردارند. در واقع صاحبان ارز دیجیتال DOT(ریلی چین) که در شبکه فعالیت دارند، می توانند روی آن حاکمیت داشته باشند. همچون بلاک چین های دیگر سود قابل توجهی که از استخراج به دست می آید تنها متعلق به یک فرد نخواهد بود و تمام امتیازات بین سرمایه گذاران شبکه تقسیم می شود.

Bonding: شبکه از طریق اثبات سهام فعالیت می کند. به این معنا که بلاک چین های جدید در شبکه از طریق وثیقه گذاری ارز دیجیتال DOT به شبکه پولکادات اضافه می شوند و بلاک چین هایی که تاریخ انقضای آن ها گذشته و یا منسوخ شده اند، از طریق باز پس گیری DOT حذف خواهند شد.

نحوه خرید ارز پولکادوت dot

برای اینکه بتوانید ارز پولکادوت را در ایران معامله کنید باید چهار مرحله زیر طی کنید:

  • در صرافی تاپ کنز ثبت نام کنید.
  • احراز هویت خود را تکمیل کنید و منتظر تایید کارشناسان باشد.
  • بعد از تایید احراز هویت خود اقدام به واریز ریالی کنید.
  • ارز پولکادوت را خرید کنید.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.

خرید پولکادات



:: برچسب‌ها: خرید پولکادات , قیمت پولکادات , خرید ارز پولکادات , قیمت ارز پولکادات ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

نحوه خرید ارز سولانا SOL

برای خرید سولانا در ایران، باید چهار مرحله زیر طی کنید:

  • در صرافی تاپ کنز ثبت نام کنید.
  • احراز هویت خود را تکمیل کنید و منتظر تایید کارشناسان باشد.
  • بعد از تایید احراز هویت خود اقدام به واریز ریالی کنید.
  • ارز سولانا را خرید کنید.

نحوه عملکرد سولانا (Solana) چگونه است؟

سولانا عملکرد بسیار پیچیده‌ای دارد. Proof of History یا همان PoH، یک جز در الگوریتم اجماع اثبات سهام (PoS) در سولانا به شمار می‌آید. مکانیزم PoH، تراکنش‌هایی که شامل زمان‌سنجی می‌باشند را به یک بلاک سولانا اضافه می‌کند.

هر بلاک جدید در سولانا نیز هر ۴۰۰ میلی‌ثانیه ایجاد می‌شود. این زمان‌سنجی غیرمتمرکز که به‌عنوان مرجعی برای برچسب زمانی مورداستفاده قرار می‌گیرد، تابع هش SHA256 نامیده می‌شود. این همان تابعی است که در سازوکار الگوریتم اجماع اثبات کار (PoW) در بیت‌کوین نیز استفاده شده است.

سولانا وظایف مانند رهبری، اعتبارسنجی، بایگانی و غیره را برعهده شرکت‌کنندگان شبکه می‌گذارد در واقع می‌توان گفت، تمامی نودهای سولانا در عملکرد شبکه نقش مهمی دارند.

عرضه اولیه ارز دیجیتال سولانا

در ماه مارس سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه اولیه (ICO) رمزارز سولانا (SOL) از طریق CoinList انجام گرفت که در آن، ۸ میلیون SOL با قیمت ۱٫۷۶ میلیون دلار یا ۰٫۲۲ دلار به ازای هر کوین به فروش رسید که این تنها ۱٫۶ درصد از کل عرضه این کوین محسوب می‌شود.

برنامه اعطای توکن سولانا کاملاً تهاجمی می‌باشد. به این صورت که کل سرمایه این تیم در طی دو سال و به‌آرامی آزاد خواهد شد و سایر توکن‌های SOL همچنان در گردش خواهند ماند.

کیف پول های سولانا

بهترین و معتبرترین کیف پول هایی که از ارز دیجیتال سولانا پشتیبانی می کنند عبارتند از:

  • کیف پول Trust Wallet
  • کیف پول Ledger Nano X
  • کیف پول Ledger Nano S
  • کیف پول Coinomi

آینده پیش روی سولانا

در حال حاضر ارز دیجیتال سولانا در رتبه سیزدهم از جدول رمز ارزها قرار گرفته است و با قیمت ۳۴ دلار معامله می شود. فعالیت کارشناسانی با سابقه درخشان و استفاده از تکنولوژی های نوین در شبکه ارز دیجیتال سولانا باعث شده است این شبکه با قدرت بسیار بالا بسوی آینده ای درخشان حرکت کند و تمام این عوامل و رشد قیمتی که این رمز ارز به خود دیده است، گواه این مطلب است که آینده ای درخشان در انتظار آن است. همکاری با FTX در صرافی سریوم و همچنین همکاری با چین لیک توانسته است تاثیر بسیار زیادی در رشد قیمت سولانا داشته باشد. به طور حتم اگر این روند به همین صورت ادامه داشته باشد در آینده ای نه چندان دور نام سولانا را در کنار رمز ارزهای قدرتمند بازار ارزهای دیجیتال مشاهده خواهید نمود.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.

خرید سولانا



:: برچسب‌ها: خرید ارز سولانا ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

قیمت دوج از ابتدای تاسیس تا به امروز

قیمت خرید دوج کوین در سال ۲۰۱۷ مانند دیگر رمزارزها رشد بی سابقه ای داشت و قیمت آن پس از گذشت یک سال ناگهان دچار سیر نزولی شد. این رمزارز در بالاترین رشد خود قیمت ۰/۰۱۸ دلار را تجربه کرد و ارزش آن به بیش از دو میلیارد دلار رسید. عده ای توییت های دائمی ایلان ماسک را عاملی موثر در رشد قیمت آن دانستند و همین امر و کمک انجمن Reddit (منبع اخبار و شایعات سراسر دنیا) باعث شد قیمت دوج کویین ۶۰۰ درصد زیاد شود. در حال حاضر قیمت بازار دوج کوین به بیش از ۳۸ میلیارد دلار رسیده است و در میان بازار ارزهای دیجیتال در رتبه هفتم قرار دارد.

دوج کوین بر اساس چه الگوریتمی فعالیت می کند؟

بنیان گذاران ارز دیجیتال دوج برای اینکه بتوانند شبکه آن را گسترش دهند از یک سری کد مربوط به شبکه Luckycoin استفاده می کنند. دوج کوین از لاکی کوین و لاکی هم لایت کوین نشات گرفته شده است. لایت کوین نیز انشعابی از بیت کوین است. تمام این ها گفته شد تا به شما بگوییم که دوج نیز همچون بیت کوین از الگوریتم اثبات کار برای فعالیت خود استفاده می کند. حال باید دید الگوریتم اثبات کار چیست؟برای اینکه بتوانید ارز دیجیتال دوج را استخراج کنید نیاز به ماینر دارید تا تراکنش ها را کشف کرده و در بلاک چین ذخیره کند و سود حاصل از این کار عاید شما خواهد شد. امنیت شبکه به خوبی کنترل می شود و اگر شخصی بخواهد شبکه را هک کند مجبور است ۵۱ درصد از رمزارز را خریداری کند که عملا غیر ممکن خواهد بود. بر فرض محال اگر باز هم چنین شرایطی فراهم شود، اولین کسی که دچار ضرر هنگفتی خواهد شد هکر خواهد بود. چون با اعلام هک شبکه، ارزش رمزارز به شدت دچار ریزش خواهد شد.

روش استخراج دوج کوین

با بررسی تراکنش های بلاک چین و دریافت جایزه می توان ارز دیجیتال دوج را استخراج کرد. برای استخراج این رمزارز می توان از ماینرهای موسوم به Scrypt ASIC و یا کارت های گرافیکی استفاده کرد. البته همانطور که می دانید برای اینکه این کار سوددهی بالایی داشته باشد باید یک ریگ استخراج برای خود سر هم کنید. یعنی یک سری سیستم سخت افزاری نیاز دارید که به کمک آن بتوانید کار استخراج دوج کوین را با سود بالا به ثمر برسانید.

 کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.

خرید دوج کوین



:: برچسب‌ها: خرید دوج کوین ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

قیمت ارز کاردانو از گذشته تا کنون

مقدار خرید کاردانو محدود است و چیزی در حدود ۴۵ میلیارد از آن در نهایت تولید خواهد شد. در ابتدای امر آدا با ۰.۰۲ دلار ارزش وارد بازار شد و توانست در مدت زمان کوتاه رشد چشم گیری داشته باشد. تنها در عرض چند ماه ارزش آدا به ۱.۲۲ دلار رسید. یعنی چیزی حدود ۶ هزار برابر که برای یک ارز دیجیتال موفقیت بسیار بزرگی محسوب می شود و توانست خریداران آن را به سود بی نظیری برساند. پس از مدتی ارز کاردانو نیز همچون دیگر رمزارزها دچار سیر نزولی شد. پس از گذشت یک دوره، دوباره ارزش آن بهبود یافت و در نهایت آخرین قیمت آن در سال ۲۰۱۹ به ۰.۰۵ دلار رسیده است که چیزی در حدود ۱۳۵ درصد از ارزش اولیه بالاتر رفته است.

کیف پول کاردانوکوین

شاید ارز دیجیتال کاردانو در جدول رمزارزها جزو با ارزش ترین ها باشد، اما  یکی از معایبی که دارد این است که متاسفانه کیف پول های زیادی برای آن ارائه نشده است. شبکه کاردانو کیف پول اختصاصی خود به نام Daedalus را ارائه داده است که تنها بر روی لپ تاپ و کامپیوترهای شخصی قابل نصب است. این کیف پول امنیت بسیار بالایی دارد و برای استفاده از آن باید به مقدار چند گیگ بلاک چین را از وب سایت رسمی کاردانو دانلود نمایید. البته این تنها راه پیش روی شما نیست. بلکه برای کاربران یک سری کیف پول غیر رسمی نیز ارائه شده است که دیگر نیاز نیست برای انجام تراکنش های کاردانو بلاک چین تهیه کنید.این کیف پول ها از کاردانو پشتیبانی می کنند و برای انجام تراکنش ها، ذخیره آدا و ارسال و دریافت آن می توانید از آن ها استفاده کنید. کیف پول های ارز دیجیتال کاردانو عبارتند از:

  • کیف پول یورویی
  • کیف پول اتمیک
  • کیف پول لجر
  • کیف پول ترزور مدل T

نحوه خرید ارز کاردانو

برای اینکه بتوانید ارز کاردانو را معامله کنید باید چهار مرحله زیر طی کنید:

  • در صرافی تاپ کنز ثبت نام کنید.
  • احراز هویت خود را تکمیل کنید و منتظر تایید کارشناسان باشد.
  • بعد از تایید احراز هویت خود اقدام به واریز ریالی کنید.
  • ارز کاردانو را خرید کنید.

پیش بینی قیمت کاردانو ( ada ) در آینده

پیش بینی آینده ارز دیجیتال کاردانو همچون دیگر رمزارزها و بازارهای مالی بسیار دشوار است و نمی توان به طور قطع گفت چه آینده ای در انتظار آن است. اما با توجه به فرضیات موجود ممکن است دو اتفاق در آینده برای آدا اتفاق بیفتد. اولین نظریه این است که ممکن است ارزش کاردانو رشد چشم گیری داشته باشد و سود قابل توجهی نصیب سرمایه داران خود کند و دومین نظریه این است که در آینده ای نه چندان دور شبکه کاردانو جای خود را به یک سیستم کامل تر و با آینده تعویض خواهد کرد که این احتمال سندیت بیشتری دارد.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.

خرید کاردانو



:: برچسب‌ها: قیمت خرید ارز کاردانو ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

نحوه خرید اتریوم در ایران

برای خرید اتریوم و معامله آن در ایران باید چهار مرحله طی کنید:

  • در صرافی تاپ کنز ثبت نام کنید.
  • احراز هویت خود را تکمیل کنید و منتظر تایید کارشناسان باشد.
  • بعد از تایید احراز هویت خود اقدام به واریز ریالی کنید.
  • ارز اتریوم را خرید کنید

الگوریتم مورد استفاده برای اتریوم و استخراج آن

استخراج نامی است که برای الگوریتم اثبات کار در نظر گرفته اند که روشی است برای اینکه امنیت شبکه تضمین شود. هرکس که بخواهد در شبکه ارز دیجیتال اتریوم فعالیت داشته باشد باید بتواند با استفاده از دستگاهی به نام ماینر معادلات سخت ریاضی برای کشف تراکنش ها را حل کند. هرکس زودتر به جواب برسد کارمزد کار خود را که مقداری اتر است، دریافت خواهد کرد. اتر در واقع سوخت شبکه اتریوم محسوب می شود و اگر چنین نبود هیچ کس به کار ماینینگ به خصوص با هزینه های هنگفتی که به همراه دارد تمایل نشان نمی داد.

ارز دیجیتال اتریوم همانند بیت کوین باید استخراج شود. برای این کار نیاز به یک سری سخت افزار است که بتواند تراکنش های موجود در شبکه را کشف کند و دس از رمزگشایی آن ها را داخل بلاکی از بلاک چین ثبت کند و در نهایت کارمزد خود را دریافت کند. برای اینکه بتوانید سود قابل توجهی از استخراج اتریوم از آن خود کنید باید یک مزرعه استخراج برای خود دست و پا کنید. مزرعه ماینینگ شامل یک سری سخت افزار و تجهیزات است که می توانید با استفاده از آن ها اتریوم را استخراج کنید.

قیمت ارز اتریوم و آینده آن

ارز دیجیتال اتریوم می تواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری باشد. هر چقدر شبکه اتریوم در میان کاربران محبوبیت بیشتری پیدا کند، بالطبع ارزش ارز آن نیز بیشتر می شود. ارزش آن در بازار به حدی است که به آن نفت دیجیتال گفته می شود و در جایگاه نخست بیت کوین است که لقب طلای دیجیتال را به خود گرفته است. تعداد اتر در حال حاضر بر خلاف بیت کوین نامحدود است و تا کنون بیش از ۱۱۲ میلیون واحد از آن استخراج شده است. در صورتی که شبکه اتریوم نتواند به اهداف خود دست پیدا کند، ارزش اتر روند نزولی به خود خواهد گرفت.

در سال ۲۰۱۴ برای جذب سرمایه در شبکه هر واحد به قیمت ۰/۳ دلار فروخته شد و در سال گذشته قیمت آن به ۳۳۰ دلار رسید. کسانی که به آن اعتماد کردند و از آن سال اترهای خود را نگه داشتند به سودی صدهزار درصدی دست پیدا کردند که رقمی بزرگ و سرسام آور است. البته در سال ۲۰۱۸ تمام ارزهای دیجیتال به شدت سقوط کردند و اما اکثر آن ها مانند بیت کوین و اتریوم توانستند از این بحران به سلامت رد شوند.

ویژگی های اتریوم

ارز دیجیتال اتریوم به عنوان دومین رمزارز محبوب ویژگی های خاصی دارد که از این رو افراد زیادی را برای سرمایه گذاری به خود جذب کرده است. یک شخص هیچ گاه نمی تواند در ساختار آن تغییری ایجاد کند. هک و فساد مالی در آن عملا غیر ممکن است. امنیت بالایی دارد و اپلیکیشن های مرتبط با آن به گونه ای طراحی شده اند که مانع از هرگونه نفوذ غیر عادی به شبکه می شوند. اپلیکیشن های اتریوم هیچوقت از کار نمی افتند و هرگز خاموش نخواهند شد.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.

خرید اتریوم



:: برچسب‌ها: خرید اتریوم ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

ارزش بیت کوین چگونه مشخص می شود؟

قیمت خرید بیت کوین بر اساس میزان عرضه و تقاضای کاربران در صرافی ها تعیین می شود. در صورتی که مقدار عرضه بیشتر از مقدار تقاضا باشد، بازار در حالت نزولی قرار خواهد گرفت و عکس این مسئله نیز در بازار صعودی صدق می کند. این رمزارز خود دارای یک ارزش بنیادی است که با توجه به هزینه های مربوط به ماینرها و وضعیت شبکه بیت کوین تعیین می شود.

نحوه خرید بیت کوین btc

برای اینکه بتوانید بیت کوین را معامله کنید باید چهار مرحله زیر طی کنید:

  • در صرافی تاپ کنز ثبت نام کنید.
  • احراز هویت خود را تکمیل کنید و منتظر تایید کارشناسان باشد.
  • بعد از تایید احراز هویت خود اقدام به واریز ریالی کنید.
  • بیت کوین را خرید کنید.
  • استخراج بیت کوین

استخراج ارز دیجیتال بیت کوین به معنی کشف تراکنش ها در شبکه آن با استفاده از الگوریتم های خاص و ثبت آن ها داخل بلاک چین با استفاده از دستگاه ماینر است. استخراج کننده هر بار که یک تراکنش کشف می کند، جایزه آن را دریافت می کند. این جایزه همان بیت کوین است که به ماینر تعلق می گیرد. برای اینکه بتوانید از این کار سود خوبی عاید خود کنید، نیاز به یک مرزعه استخراج دارید. در واقع تعداد زیادی سخت افزار و تجهیزات و دستگاه ماینر که برای کار ماینینگ مورد استفاده قرار می گیرند باید جمع آوری کنید. هزینه ایجاد مزرعه استخراج زیاد است. اما سود قابل توجهی نصیب شما خواهد کرد.

تعداد بیت کوین از گذشته تا به امروز

تعداد ارز دیجیتال بیت کوین محدود است و یک روز استخراج آن به اتمام خواهد رسید. تعداد کل بیت کوین در مجموعه ۲۱ میلیون واحد است که تقریبا ۱۸ میلیون آن استخراج شده است. هرچه به زمان اتمام بیت کوین نزدیک تر می شویم میزان استخراج آن کاهش می یابد و کار استخراج بیت کوین دشوارتر می شود. در ابتدای پیدایش آن مقدار بیت کوینی که به عنوان پاداش به ماینر تعلق می گرفت، ۵۰ واحد بود که در حال حاضر این مقدار به ۱۲/۵ واحد رسیده است.

تاریخچه بیت کوین

برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ شخصی و یا بنیادی ناشناس به نام ساتوشی ناکاموتو در یک مقاله درباره رمزنگاری که آن را به بسیاری از اقتصاد دادنان در یک ایمیل ارسال کرد و در آن درباره نوعی پول اینترنتی صحبت کرد. در این مقاله او درباره ارز دیجیتال بیت کوین و کاکرد آن و وایت پیپر(ایراداتی که به یک ارز دیجیتال وارد می شود و برای رفع آن ها تلاش می شود) صحبت کرده بود. شبکه بیت کوین فعالیت خود را در سال ۲۰۰۹ آغاز نمود و تا سال ۲۰۱۰ ناکاماتو در پروژه حضور داشت و ایرادات آن را به همراه توسعه دهندگان دیگر شبکه برطرف می نمود و در همین سال یه یکباره ناپدید شد و همین مسئله باعث شد ابهامات بسیاری درباره او و آینده بیت کوین ایجاد شود.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.

خرید بیت کوین



:: برچسب‌ها: خرید بیت کوین ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hamedemad

خرید تتر

خرید تتر متعلق به نژاد جدیدی از ارزهای رمزپایه به نام Stablecoins است که هدف آن حفظ ثبات ارزیابی ارزهای رمزنگاری شده است ، برخلاف نوسانات گسترده ای که در قیمت سایر ارزهای رمزپایه مشهور مانند: بیت کوین و اتریوم مشاهده می شود . این اجازه را می دهد تا به جای استفاده به عنوان وسیله ای برای سرمایه گذاری های سوداگرانه ، به عنوان وسیله مبادله و حالت ذخیره ارزش، مورد استفاده قرار گیرد.

تتر در بازارهای جهانی

تتر به طور خاص در رده سکه های ثابت وثیقه ای فیات قرار دارد ، یعنی یک ارز فیات مانند دلار آمریکا ، یورو یا ین ، از هر رمزنگاری در گردش پشتیبانی می کند. سایر مقولات پایدار کوین، شامل پولهای پایدار وثیقه دار رمزنگاری شده است که از ذخایر ارز رمزنگاری شده به عنوان وثیقه استفاده می کنند و یا پول های ثابت بدون وثیقه که هیچ وثیقه ای ندارند اما به روشی مشابه بانک ذخیره کار می کنند تا بسته به نیاز عرضه توکن های خود را حفظ کنند.

در مورد وضعیت اقتصادی تتر به طور خاص، برای ایجاد پل لازم بین ارزهای فیات و ارزهای رمزپایه و ارائه ثبات ، شفافیت و حداقل هزینه های معاملات به کاربران طراحی شده است. این دلار در برابر دلار آمریکا متصل است و از نظر ارزش نسبت 1 به 1 را با دلار حفظ می کند. با این حال ، هیچ تضمینی از طرف Tether Ltd. برای هرگونه حق بازخرید یا مبادله Tethers با پول واقعی ارائه نشده است ، یعنی Tethers با دلار آمریکا قابل تعویض نیست.

خرید تتر از صرافی انلاین تاپ کنز

طبق داده های Crypto مقایسه به نقل از وال استریت ژورنال ، 80٪ از کل معاملات بیت کوین در Tether انجام می شود و پایدار بیت کوین منبع اصلی نقدینگی برای بازار ارزهای رمزپایه است.

تتر در ژوئیه 2014 به عنوان RealCoin راه اندازی شد و در ماه نوامبر توسط Tether Ltd. ، شرکتی که مسئول نگهداری مقادیر ذخیره شده فیات است ، به Tether تغییر نام داد. این تجارت در فوریه 2015 آغاز شد.

در نوامبر 2017 ، ادعا شد که با 31 میلیون دلار سکه Tether به سرقت رفته ، هک شد و پس از آن یک فورک انجام شد. در ژانویه 2018 ، این یک مانع دیگر بود زیرا حسابرسی لازم برای اطمینان از اینکه ذخیره جهان واقعی هرگز انجام نشده است. در عوض ، این سازمان اعلام کرد که در حال جدا شدن از شرکت حسابرسی است ، و پس از آن احضاریه توسط نهادهای نظارتی صادر شد. نگرانی در مورد اینکه آیا این شرکت ، متهم به عدم شفافیت ، ذخایر کافی برای پس گرفتن سکه را فرا گرفته است یا خیر.

در آوریل 2019 ، دادستان کل نیویورک ، لتیتیا جیمز ، iFinex Inc ، شرکت مادر Tether Ltd. و متصدی مبادلات ارز رمزنگاری شده Bitfinex را به پنهان کردن ضرر 850 میلیون دلاری وجوه مشتری و شرکت های مشترک از سرمایه گذاران متهم کرد . در پرونده های دادگاه آمده است که این وجوه بدون قرارداد یا توافق ، برای رسیدگی به درخواست های برداشت مشتری از طرف پانامایی به نام Crypto Capital Corp. گفته می شود که Bitfinex حداقل 700 میلیون دلار از ذخایر نقدی Tether را برای پنهان کردن فاصله پس از دست رفتن پول گرفته است.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.

خرید تتر



:: برچسب‌ها: خرید تتر ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 مهر 1400 | نظرات ()